این یک راز نیست که برخی از صنایع بیش از سایر صنایع دارای اعتبار هستند. پزشکان ، وکلا ، دانشمندان - آنها می توانند کاری را که انجام می دهند بدون این که اکثریت مردم به آنها توجه کنند یا نپرسند که آیا می توانند در حرفه خود درآمد کسب کنند ، بیان کنند. اما به طور منظم ، مربیان زندگی ، بازاریابان اینترنتی ، سخنرانان مشتاق یا متخصصان انرژی باید از خود و مشروعیت حرفه انتخابی خود در برابر کسانی که نمی دانند چه کار می کنند دفاع کنند. صنعت آنها به طور گسترده سوء تفاهم شده است.
استاد بین المللی ریکی پاملا مایلز در پروژه های ریکی با مراکز پزشکی برجسته دانشگاهی از جمله ییل ، هاروارد و م Institسسات ملی بهداشت همکاری کرده است و به خوبی می داند که اداره یک تجارت در یک صنعت سوءتفاهم چقدر دشوار است. "عموم مردم در مورد آنچه که ریکی در واقع انجام می دهد گیج هستند زیرا این اصطلاح خود تنظیم نشده است. اما تمرین ریکی م effectiveثر است و می تواند حتی در مواقعی که هیچ چیز دیگری نمی تواند کمک کند. "
در طول 35 سال گذشته ، مایلز سخت کار کرده است تا دیدگاه عموم را نسبت به تمرین ریکی تغییر دهد ، که او آن را شبیه مدیتیشن می داند که شما با دستان خود انجام می دهید. اما شما نیاز به چندین دهه ندارید تا نظر خود را در مورد کاری که انجام می دهید تغییر دهید. در اینجا چهار مرحله است که مایلز توصیه می کند اگر می خواهید موفقیت او را تکرار کنید ، ذهن شکاک را باز کرده و تصور مردم را از صنعت خود تغییر دهید.
وقتی تصور منفی از برند شما وجود دارد چه باید بکنید | استفانی برنز
وقتی تصور منفی از برند شما وجود دارد چه باید بکنید | استفانی برنز GIANLUCA DE GENNARO
1. از اصطلاحات اصطلاحی خودداری کنید
چه در حال ارائه زمین آسانسور خود در مهمانی ، ملاقات با مشتری در تماس کشف یا حضور در رسانه ها باشید ، از اصطلاحات پیچیده و باطنی برای توضیح آنچه انجام می دهید استفاده نکنید. مایلز می گوید: "شما فرصتی مختصر دارید که با وضوح پیام خود و از طریق حضور خوشامدگویی ، بر شبهات اولیه کسی غلبه کنید."
وقتی عصبی هستید یا در مورد پیام خود یا ارزش دگرگون کننده خدمات خود واقعاً فکر نکرده اید ، ممکن است وسوسه انگیز باشد. استفاده از کلمات پیچیده ای که فقط همکاران در صنعت شما آن را درک می کنند می تواند به شما در این لحظه اعتماد به نفس بدهد ، اما این کار برای کسانی که عضو باشگاه شما نیستند خوشایند نیست و باعث می شود آنها علاقه کمتری به عضویت داشته باشند.
بیشتر برای شما
8 قدم برای کسب درآمد ماهانه 10 هزار دلار در آژانس خلاقیت 1 نفره خود
چگونه می توان موفقیت مشتری را به عنوان یک آژانس خلاق کوچک افزایش داد
سه سهام برای خرید در حال حاضر
وقتی با مردم به صراحت صحبت می کنید ، مکالمه عادی می شود و آنها را علاقه مند می کند. آنها مجبور نیستند برای درک شما کار کنند. مایلز توضیح می دهد: "من تمرین ریکی را با بیان اینکه به مردم پاسخ خوددرمانی را در بدن شما تشویق می کند ، توصیف می کنم." "من به آنها می گویم که این دارو جامع تر از داروی انرژی است - چیزی که آنها معمولاً با آن آشنا هستند - و به آنها اطمینان می دهم که این عملی است که می توانید به طور م onثر روی خود انجام دهید."
بیشتر از فوربس
3 راز برای ایجاد یک سایت عضویت در 7 شکل
توسط null
2. تمرکز بر تأثیر
وقتی کسی در مورد کاری که می کنید می پرسد ، بعید است این س realالی واقعی باشد که می خواهد به آن پاسخ دهد. آنچه آنها واقعاً می خواهند بدانند این است که محصول یا خدمات شما چگونه می تواند به آنها یا یکی از عزیزانشان - فرزند ، همسر ، والدین یا حیوان خانگی آنها کمک کند.
مایلز می گوید: "به دنبال فرصتی برای پاسخگویی به سوالات واقعی باشید و این کار را به گونه ای انجام دهید که مناسب شخص مورد نظر باشد." "اگر مادر کودکی مبتلا به آسم در مورد ریکی س asksال کند ، من از فیزیولوژی تعادل صرف نظر می کنم و مستقیم می روم که چگونه این تمرین به فرزندش کمک می کند تا به داروهای کمتری احتیاج داشته باشد و چرا بی خطر است. اگر کسی قبل از ارائه کارها دچار اضطراب شود ، من توضیح می دهم که چگونه ریکی می تواند به او کمک کند تا متمرکز بماند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. "
بیشتر از فوربس
5 راه برای تعیین نام تجاری برند خود
توسط null
3. با احترام به اطلاعات غلط اعتراف کنید
هنگامی که مشتریان بالقوه یا رسانه ها تمرین ریکی را به اشتباه تشخیص می دهند ، به عنوان مثال ، به عنوان انرژی درمانی ، مایلز از آن به عنوان فرصتی برای آموزش با مهربانی استفاده می کند. "قبل از اینکه کسی با ذکر این عمل تعریف اشتباهی را نقل کند یا چشم هایش را بچرخاند ، من می گویم:" هیچ استاندارد حرفه ای برای ریکی وجود ندارد و تمرین کنندگان اغلب چرخش خود را بر روی آن قرار می دهند ، که گیج کننده و گاهی اوقات خسته کننده است. زمانی که مردم شروع به بررسی آن می کنند تا زمانی که به ریشه های ژاپنی خود بازگردند ، "مایلز می گوید. "من بسیاری از اطلاعات غلط را فوراً به صورت خنثی منتشر کردم." شما می توانید این کار را در حین مکالمات کشف ، هنگام معرفی خود به مردم یا هر زمان که به کار خود اشاره می کنید ، انجام دهید.
4. آموزش و تجربه آنلاین رایگان ارائه دهید
جهت دیگری که می توانید آنها را برای اطلاعات دقیق راهنمایی کنید مستقیماً به سایت شما است. مایلز می گوید: "ارائه اطلاعات رایگان فرصتی برای خدمت شما است - و شما فرصت بزرگتری در طاقچه ای دارید که اطلاعات غلط فراوان یا کیفیت ناسازگار در آن وجود دارد." وب سایت او با محتوای معتبر و فاقد تصاویر عصر جدید خود را از دیگران متمایز می کند. او همچنین هر هفته جلسات خودآزمایی جامعه جهانی رایگان را برگزار می کند که برای همه آزاد است و نیازی به آموزش ندارد.
مایلز می گوید تنها دلیلی که شما در مورد خدمات یا محصول خود صحبت می کنید این است که فاصله بین محل فعلی این مشتری احتمالی و اولین تجربه آنها از آنچه ارائه می دهید را کوتاه کنید. "ارتباط خود را متفکرانه تدوین کنید ، به افراد تجربه لازم برای اعتماد به شما و اطمینان از پیشنهاد شما را بدهید. مهم نیست که زمینه شما برای برخی مشکوک به نظر برسد ، دیگران به دنبال کمک شما هستند و به شدت به آنها احتیاج دارند. "
بیشتر از فوربس
پنج نکته برای فروش صدها نسخه کتاب الکترونیکی در تابستان امسال
توسط null
من را در توییتر یا LinkedIn دنبال کنید. وب سایت من یا برخی کارهای دیگر من را اینجا ببینید.
استفانی برنز بنیانگذار آژانس Wyld است ، یک آژانس تقویت و دید که بر ساختن مارک های قدیمی و شخصی موسسان شرکت متمرکز است. استفانی را در اینستاگرام ، توییتر یا LinkedIn دنبال کنید.
استفانی برنز
استفانی برنز
دنبال کردن
استفانی برنز بنیانگذار آژانس Wyld است ، یک آژانس تقویت و دید که بر ساختن مارک های قدیمی و شخصی موسسان شرکت متمرکز است. با یک… ادامه مطلب
چاپ
تجدید چاپ و مجوز
3 آگوست 2021،06: 15 بعد از ظهر EDT
بهترین شامپوها برای نازک شدن موها به گفته یک متخصص
فوربس تایید شد
جنیفر فورد کارکنان فوربس
Forbes VettedContributor Group
فوربس تایید شد
من سردبیر فوربس ، عاشق زیبایی و قهرمان تنوع هستم.
همه محصولات و خدمات برجسته به طور مستقل توسط همکاران و ویراستاران Forbes Vetted انتخاب می شوند. وقتی از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید
اگر به دنبال راه حلی برای کم پشت شدن موها هستید ، اولین قدم این است که با یک متخصص پوست مجوز دار مشورت کنید-مطمئناً این هزینه گران و وقت گیر برای تشخیص آن را از بین می برد. متخصص پوست می تواند علت مشکلات ریزش موی شما را تعیین کرده و درمان مناسب را توصیه کند. دکتر زنوویا گابریل متخصص پوست از نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا می گوید: "هرچه زودتر درمان را شروع کنید ، شانس بیشتری برای ترمیم موهای خود خواهید داشت."
ما از یک متخصص پوست درخواست کردیم تا بهترین شامپوها را برای نازک شدن موها بسنجد
بهترین شامپوها برای نازک شدن موها می توانند به تقویت موها کمک کرده و به مرور زمان پرتر شوند. GETTY
بسته به شدت وضعیت شما ، شامپوهای خاصی می توانند کمک کنند. گابریل ، که شامپوهای حاوی نیاسین یا ویتامین B3 را برای بیماران خود پیشنهاد می کند ، می گوید: "یک شامپوی ضد نازک کننده ممکن است به نازک شدن موها کمک کند ، در حالی که ممکن است داروهای تجویزی برای درمان نازک شدن موهای شدیدتر مورد نیاز باشد." آنها به افزایش گردش خون در پوست سر و جریان مواد مغذی در فولیکول های مو کمک می کنند. " بیوتین و ویتامین H ، که رشد ، بدن و حجم را افزایش می دهند نیز از جمله مواد موی سالم او هستند. برای کسانی که با هیدراتاسیون نیز دست و پنجه نرم می کنند ، فرمول های حاوی کراتین و کلاژن را توصیه می کند.
همچنین لیستی از مواد لازم برای اجتناب از جمله سدیم لورل سولفات (SLS) ، کلرید سدیم و پلی اتیلن گلیکول (PEG) وجود دارد که می تواند رطوبت موها را از بین ببرد و باعث ریزش مو شود. به گفته گابریل ، مواد نگهدارنده مانند فرمالدئید و پارابن هایی مانند متیل پارابن و پروپیل پارابن نه تنها باعث ریزش مو می شوند بلکه بر تعادل هورمونی نیز تأثیر می گذارند.
برای کمک به شما در یافتن بهترین شامپو ، ما از متخصص پوست توصیه هایی خواستیم - همه اینها فیلترهای سخت او را در مورد ترکیبات و اثربخشی مورد بررسی قرار می دهند. در زیر ، ما بهترین شامپوهای مخصوص موهای نازک را جمع آوری کرده ایم که رشد را تقویت کرده و فولیکول ها و پوست سر را تقویت می کند.
بیشتر از VETTED
این کیف دوگن داور مقدس نقاشی های بوم است - و در فروش سالگرد Nordstrom بیش از 30 Off تخفیف دارد
ByJane SungForbes پرسنل
به گفته سرآشپزها ، 17 ابزار کبابی و ملزومات مورد نیاز برای باربیکیو بعدی شما
توسط جن مورفی مشارکت کننده
شامپو تقویت کننده فولیکول ها
بهترین شامپوهای موهای نازک: Alterna ″ Caviar Sham شامپو متراکم کننده بالینی ضد پیری
آمازون
شامپو متراکم کننده بالینی ضد پیری خاویار آلترنا
34 دلار
خرید از آمازون
گابریل می گوید: "شامپو متراکم کننده بالینی ضد پیری خاویار Alterna Haircare Haircare's Hair Care's Anti-Aging Clinical Shampoo باعث سلامت ، ضخامت و پری پوست سر می شود." "فرمول آن فاقد DEA/TEA ، رنگ مصنوعی و رنگ است." این پاک کننده همچنین دارای ترکیب متراکم کننده شبدر قرمز است که از نظر بالینی ثابت شده است که با استفاده منظم ضخامت را افزایش می دهد.
یک گزینه گیاهی برای احیای موهای زنانه
بهترین شامپوها برای موهای نازک: شامپو احیای Vegamour GRO برای موهای نازک
SEPHORA
شامپو احیا کننده Vegamour GRO برای موهای نازک
48 دلار
خرید از SEPHORA
وقتی صحبت از بهترین شامپوهایی می شود که به ضخیم شدن موها کمک می کند ، این پاک کننده گیاهی در بالای لیست ویراستاران ما قرار دارد. این محصول دارای مواد پاک کننده ای است که موها را تغذیه و مرطوب می کند (ما چشم شما را به مارولا ، بائوباب و روغن زیمنیا می گیریم) و پروتئین گیاهی b-SILK that که حتی پس از شامپو زدن به موها می چسبد تا از موها محافظت شود. برای موهای بلند ضخیم ، حفظ و نگهداری مهم است.
رشته های خشک را با این نگین مرطوب کننده نرم کنید
بهترین شامپوها برای موهای نازک: شامپو حجم دهنده Bumble & Bumble Thickening
SEPHORA
شامپو حجم دهنده Bumble & Bumble Thumening
28 دلار
خرید از SEPHORA
گابریل می گوید: "Bumble & Bumble's Thickening Volume Shampoo with panthenol (ویتامین B5) یک گزینه عالی برای موهای نازک است که سیری را به ارمغان می آورد و رطوبت را به پوست سر می افزاید." این پاک کننده فاقد سولفات ، پارابن و روغن معدنی ، نه تنها حجم موها را افزایش می دهد ، بلکه احساس نرمی فوق العاده ای نیز به آنها می بخشد.
FORBES.COM
کدهای تبلیغاتی Sephora | 50٪ تخفیف در مارس 2021 | فوربس
پاک کننده مغذی و حاوی کراتین
بهترین شامپوها برای موهای نازک: شامپو موی خوب OUAI
SEPHORA
شامپو موی خوب Ouai
28 دلار
خرید از SEPHORA
گابریل می گوید: "شامپو موی خوب Ouai موها را آبرسانی و ضخیم کرده و پوست سر را تغذیه می کند." فاقد سولفات ، پارابن و فرمالدئید است و با بیوتین و کراتین هیدرولیز شده برای افزایش استحکام و درخشندگی فرموله شده است.
درمان ضد قارچی که تجمع را هدف قرار می دهد
بهترین شامپوها برای موهای نازک: شامپو ضد چروک مراقبت از پوست سر درخت چای
آمازون
شامپو ضد نازک مراقبت از پوست سر چای پل میچل
17 دلار
20 دلار
صرفه جویی 3 دلار (15)
خرید از آمازون
از مجموعه درختان چای پل میچل ، این شامپو از تجمع باکتری یا قارچ بر روی پوست سر جلوگیری می کند ، به طوری که موها می توانند بدون مهار رشد کنند. گابریل می گوید: "این یک گزینه عالی برای محافظت از رنگ است که به آرامی بدون از بین بردن بیش از حد تمیز می شود و به هر رشته حجم می دهد."
یک شامپو سبک برای حجم از ریشه تا نوک
بهترین شامپوها برای موهای نازک: شامپو amika 3D Volume Plus Thickening، 10 Fl Oz
آمازون
شامپو آمیکا 3D Volume Plus ضخیم کننده
24 دلار
خرید از آمازون
این پاک کننده سبک ، بدون رنگ است و موهای نازک را سنگین نمی کند. در عوض ، به لطف پلیمرهایی که موها را از ریشه تا نوک موها پر می کنند ، حجم دهنده مو را افزایش می دهد. این فرمول همچنین با پروتئین برنج هیدرولیز شده غنی شده است که به بهبود مدیریت کمک می کند.
شستشوی لایه بردار برای باقی مانده های پوست سر
بهترین شامپوها برای موهای نازک: شامپو لایه بردار پیشرفته invati غنی است
AVEDA
شامپو لایه بردار پیشرفته Aveda Invati غنی
35 دلار
خرید از AVEDA
این شامپو لایه بردار دارای اسید سالیسیلیک است و به حذف بقایای پوست سر و ایجاد محیط مطلوب برای رشد مو کمک می کند. هنگامی که با بقیه سیستم 3 مرحله ای Invati Advanced مارک استفاده می شود ، چهار نفر از هر پنج نفر ریزش مو را تا 50 درصد کاهش می دهند. مواد اصلی؟ ترکیبی از گیاهان دارویی ارگانیک آیورودا که باعث تقویت و تجدید پوست سر می شود.
- ۰۰/۰۵/۱۳