سفر کارآفرینی بازاریابی اینترنتی برای شروع بسیار مناسب است و هنگام مبارزه با طوفان هایی مانند تغییر در رهبری ، مسائل مربوط به بودجه و دوره های رکود ، همه چیز بسیار شلوغ تر می شود. این سختی ها این واقعیت را که بارگیری/مشاهده/فروش/ثبت نام/و غیره را تغییر می دهد. هنوز باید ساخته شود اما چگونه می توان به همه اینها نسبتاً سریع و بدون شکستن بانک دست یافت؟ تلاش های بازاریابی ناب ترفند است.
تفکر ناب به طور کلی در مورد اتخاذ تصمیمات هوشمندانه در زمینه هایی است که زمان ، انرژی و پول در آن صرف می شود. در حوزه بازاریابی ، این یک رویکرد بدون حاشیه است که بر روی کل تمرکز دارد ، نه مجموع اجزا. صحبت کمتر ، عمل بیشتر. مزایای این رویکرد شامل بهره وری بیشتر به لطف عملکرد روان تر و انعطاف پذیری است. به لطف بهبود روحیه کارکنان ، کیفیت محصول و رضایت مشتری نیز به همراه آن افزایش می یابد.
در اینجا برخی از توصیه های متخصص در مورد نکات بازاریابی ناب برای کمک به کسب و کار شما در شرایط سخت وجود دارد.
5 نکته ساده در زمینه بازاریابی اینترنتی برای زمانهای آشفته | استفانی برنز دیجیتال مارکتینگ
5 نکته ساده در زمینه بازاریابی اینترنتی برای زمانهای آشفته | استفانی برنز DEPOSIT PHOTOS
1. پیام خود را اصلاح کنید
از بازاریابی گرفته تا فروش ، تا تبلیغات ، پیام ها کلیدی هستند و باید به صورت دوره ای به روز شوند تا تازه و مرتبط باقی بمانند. ماتیو جانگ ، م cسس موسسه Affiliate ، یک پلت فرم آموزشی آنلاین که در بازاریابی تخصص دارد ، می گوید: "شاید ساده ترین و اغلب نادیده گرفته شده ، نکته بازاریابی ساده اصلاح پیام شما باشد." "یک مربی من همیشه به من می گفت که می توانی وارد یک کسب و کار شوی و فقط با اصلاح پیام آنها تجارت خود را دوچندان کنید بدون آنکه دیگر مجبور باشید برای بازاریابی هزینه کنید. در حقیقت ، آنها تا آنجا پیش رفتند که گفتند "پیام شما تنها بخشی از کسب و کار شما است که به هر قسمتی از تجارت شما دست می زند."
بیشتر از فوربس
5 نکته برای تمرکز بر عدم وحشت در هنگام بحران
نویسنده استفانی برنز
2. تاکتیک های "ضایعات صفر" را در راستای تلاش های بازاریابی به کار بگیرید
مفهوم "ضایعات صفر" فقط در مورد اقدامات پیشگیرانه ملموس زباله برای حفظ محیط زیست و محل دفن زباله اعمال نمی شود. همچنین برای هدایت از کارهای نامرئی و وقت گیر مرتبط با بازاریابی کاربرد دارد. "این یک مشکل رایج در زندگی نمایندگی است. جولی روزنبرگ ، بازاریاب مستقل و دارای مشتریان جهانی می گوید ، زمان زیادی صرف انجام فعالیت هایی می شود که مشتریان حتی هزینه آن را نیز پرداخت نکرده اند ، مانند طوفان فکری و جلسات استراتژی. "بسیاری از کارها عقل سلیم هستند ، به ویژه در مراحل اولیه. مشتریان نمی بینند چقدر زمان در جلسات داخلی صرف می شود ، تنها چیزی که می بینند نتایج است. بنابراین زمانی که در جلسات بدون برنامه صرف می شد ، چه اتفاقی می افتاد که می توانست برای تولید نتایج صرف شود؟ هدر رفت. چنین جلساتی فقط باید در مواقع ضروری و با تعداد افراد مورد نیاز ، در کوتاهترین زمان انجام شود. "
بیشتر برای شما
اگر نمی خواهید به سر کار برگردید چه باید بکنید
چگونه می توان برجسته شد و رهبر اندیشه شد
9 مشاغل آنلاین از خانه
این چیزی است که بسیار فراتر از حوزه بازاریابی است. طبق مقاله ای در هاروارد بیزینس ریویو ، "ما 182 مدیر ارشد در طیف وسیعی از صنایع را مورد بررسی قرار دادیم: 65٪ گفتند که جلسات آنها را از اتمام کار خود باز می دارد. 71 درصد گفته اند که جلسات بی ثمر و ناکارآمد هستند. 64 درصد گفته اند که جلسات به هزینه تفکر عمیق انجام می شود. 62 said گفتند که جلسات فرصت هایی را برای نزدیک شدن تیم به یکدیگر از دست می دهند. "
3. هزینه ها را به طور کارآمد مدیریت کنید ، برای حمایت از نام تجاری
در تجارت الکترونیک ، حفظ کارآیی سرمایه در تلاش برای مقیاس بندی در زمان آزمایش اهمیت زیادی دارد. همانطور که بارها و بارها مشاهده کرده ایم ، هیچگاه ایده خوبی نیست که قیمت ها را به منظور جبران هزینه های افزایش یافته ، به ویژه در چنین بازار رقابتی ، افزایش دهیم. دکتر ادوارد اف. گروه سوم ، بنیانگذار جهانی شفا می گوید: "بهترین راه برای هماهنگ کردن امور ، داشتن یک درک خوب در مورد نحوه مدیریت و تخصیص منابع است." "تمرکز خود را بر مدیریت عملیات با دیجیتال مارکتر حداقل سربار تا حد ممکن در تلاش برای انجام معاملات کارآمد که هزینه ها را برای شما و مشتریان شما کمتر نگه می دارد ، حفظ کنید. من بیشتر به ارزش بلند مدت مشتری فکر می کنم. به چشم انداز و ماموریت خود به عنوان یک تجارت وفادار بمانید و موفقیتی که در نتیجه به دست خواهید آورد ، هزینه هایی را که برای رسیدن به آنجا صرف شده است ، برطرف می کند. "
بنابراین این چه ربطی به بازاریابی دارد؟ فکرش را بکنید. در آغاز هرج و مرج پیرامون همه گیری کووید -19 ، اخباری که خرده فروشان به سرعت اقدام به افزایش قیمت اقلام ضروری کردند ، منتشر شد. این امر باعث شد تا چشم اندازها در نقاط دیگر به دنبال اقلام مورد نیاز خود با قیمت مناسب باشند. آگاهی خرده فروشان اخلاقی برای محصولات مختلف به صورت ارگانیک مانند آتش سوزی گسترش یافته است ، همه از طریق دهان به دهان ، بررسی ها و به روز رسانی وضعیت رسانه های اجتماعی در مورد رضایت مشتری.
4. نگاه فراتر از داده های فروش
صاحبان مشاغل ، به طور کلی ، تمایل به مراقبت مستقیم از اعداد و ارقام دارند
مربوط به نتیجه نهایی است. اما شما باید فراتر از فروش/بازگشت/بارگیری/و غیره را بررسی کنید و سایر فرایندهای عملکردی ، به ویژه تلاش های بازاریابی را در نظر بگیرید. تاد لمب ، بنیانگذار و شریک مدیریت Purelife Organics می گوید: "داده های بازاریابی را که به ROI و تبدیلات مرتبط است ، از دست ندهید." "این به نفع شماست که به این موضوع و همچنین داده های مربوط به عملیات پشتیبان توجه کنید تا درک بهتری از زمینه هایی که باید به آنها پرداخته شود و اینکه چگونه همه آنها در پازل منطبق هستند ، داشته باشید."
5. درک کنید که کار گروهی باعث رویایی می شود
تلاشهای بازاریابی ناب ، یا تفکر ناب به طور کلی ، چیزی نیست که شخص بتواند به تنهایی آن را انجام داده و اجرا کند. این یک تلاش گروهی است که با پشتیبانی از بالا شروع می شود. بنابراین اگر مدیرعامل یا مدیرعامل هستید ، این وظیفه شماست که مزایای بازاریابی ناب را به مدیر بازاریابی یا مدیر پروژه خود پیشنهاد کرده و توضیح دهید. میشل ایکوویکس ، مدیر توسعه تجارت می گوید: "تیم های رهبری باید از همان ابتدا در تلاش برای بازاریابی ناب حضور داشته باشند." "کارآیی بیشتر زمانی به دست می آید که رهبری متعهد شود پروژه ها را تا اتمام آنها به پایان برساند. همچنین تیم ها را قادر می سازد تا پروژه های بیشتری را تکمیل کنند و با ادامه پیشروی سریع درس های آموخته شده را جمع آوری کنند. "
بازاریابی ناب ، نوآوری ، رشد و رفاقت را تشویق می کند- و سئو سایت این همه در حالی است که اساساً در وقت و پول صرفه جویی می شود. اگر شرکت شما با یک طوفان داخلی روبرو می شود ، رویکرد ناب راهی است که باید پیش بروید.
- ۰۰/۰۵/۱۴