با باز شدن مشاغل بیشتر پس از آزمایشات و مصائب ناشی از بیماری همه گیر ، بهینه سازی محتوا هرگز مهمتر از این نبوده است. پلتفرم های آنلاین یک توقف اساسی در مسیر تعامل آنلاین با شارژ فوق العاده است. محتوا کلیدی است.
به منظور رقابت آنلاین ، مشاغل باید بر بهینه سازی محتوا تمرکز کنند. به عنوان مارک تجاری ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که محتوای ما به گونه ای نوشته شده است که افراد مورد نظر ما را درگیر خود کند. البته ، برای جذب آنها ، محتوای ما باید در وهله اول به آنها برسد.
اینجاست که سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی مطرح می شود. با تزئین محتوای خود با کلمات کلیدی ، برچسب ها ، عناوین ، پیوندها و تصاویر مناسب ، می توانیم مسیر روشنی را هموار کنیم که می تواند به هدایت مستقیم مشتریان هدف به ما کمک کند. آن را مانند یک شبکه جاده ای با علائم روشن تصور کنید. با علامت گذاری مناسب ، پیدا کردن مقصد نهایی بسیار ساده تر است.
محتوای به طور م distributedثر توزیع شده و بهینه سازی شده به ایجاد یک خط مستقیم برای "افزایش دهندگان دست" ما کمک می کند-مشتریانی که از قبل به طور فعال در حال جستجو برای محصولات ، خدمات و محتوای ما هستند.
در این مقاله ، من زمینه را برای SEO موفق و بهینه سازی محتوا آماده خواهم کرد. این نکات و تکنیک ها را دنبال کنید تا بتوانید به یک رنسانس تجاری پس از همه گیری افتخار کنید. بنابراین ، بدون بحث بیشتر ، بیایید در مورد SEO صحبت کنیم.
بیشتر برای شما
کارلی رد در مورد اهمیت توانمندسازی زنان کارآفرین
آنتون هامرل ، عکاس خبری آفریقای جنوبی در رتبه بندی ماه آگوست "10 مورد فوری" مورد آزادی مطبوعات ائتلاف آزادی مطبوعات قرار گرفت
نوسانات روزافزون مستلزم آماده سازی و تکامل بهتر مدیران ریسک است
بهترین شیوه های بهینه سازی محتوا SEO
گوگل همچنان بر بازار جستجو تسلط دارد و 87.76 درصد از سهم بازار دسکتاپ را در ژوئن 2021 در اختیار داشت. این واقعاً پیام واضحی را برای ما ارسال می کند. اگر می خواهیم مخاطبان هدف ما را پیدا کنند ، باید محتوای خود را برای الگوریتم های رتبه بندی Google بهینه سازی کنیم. یادگیری نحوه بهینه سازی محتوای خود برای SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای تبدیل بسیار مهم است. مزایای SEO خوب می تواند شامل افزایش ترافیک و تبدیل ، نرخ پرش کمتر ، رتبه بندی جستجوی بیشتر و افزایش قابلیت کشف باشد.
بنابراین ، چگونه می توانید محتوای خود را برای SEO بهتر بهینه سازی کنید؟
1. استراتژی خود را با داده ها پیش ببرید
تا جایی که می توانید اطلاعات مربوط به ترافیک وب خود را جمع آوری کنید. مراقب الگوها باشید چه زمانی مردم از سایت شما بازدید می کنند؟ آیا افراد روی CTA های شما کلیک می کنند؟ چگونه می توانید نسخه وب خود را برای حداکثر مشارکت بهینه سازی کنید؟ ایجاد گزارش رفتار کاربران راهی عالی برای روشن ساختن آنچه در حال حاضر در وب سایت شما کار می کند - و چه چیزی نیست.
2. تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید
وقتی به SEO فکر می کنیم ، تحقیقات کلمات کلیدی اغلب اولین چیزی است که به ذهن می آید. کلمات کلیدی اساس SEO هستند. یادگیری نحوه انجام تحقیقات کامل در مورد کلمات کلیدی شما را در جای خوبی قرار می دهد. می توانید از یک کلمه کلیدی برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی مرتبط با جمعیت شناسی خود استفاده کنید. من توصیه می کنم لیست کلمات کلیدی سفارشی خود را ایجاد کنید که شما یا نویسندگان کپی شما هنگام نوشتن محتوای شرکت به آنها مراجعه کنید.
3. ایجاد محتوای پر از ارزش
محتوا فقط برای پر کردن فضا نیست. محتوای شما باید پر از ارزش باشد. محتوای معنی دار آن چیزی است که باعث تعامل می شود و می تواند به جمع آوری "افزایش دهنده های دست" که قبلاً در مورد آنها نوشتم کمک کند. اگر نام تجاری شما به دلیل ارائه محتوای منحصر به فرد و با کیفیت ، شهرت کسب کند ، در موقعیت اول برای جذب دنبال کنندگان وفادار خواهید بود. سعی کنید همه چیز را از کلمات کلیدی در محتوای خود گرفته تا طول هر پست وبلاگ ، صفحه وب یا مقاله بهینه کنید. به طور کلی ، من دریافتم که پست های وبلاگ باید حداقل 300 کلمه داشته باشند تا بتوانند در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند و HubSpot تخمین می زند که طول ایده آل برای SEO بین 2100 تا 2400 کلمه است.
4. از Backlin های با کیفیت استفاده کنید و کسب کنید
پیوندها می توانند تفاوت زیادی در رتبه بندی جستجو و SEO شما ایجاد کنند. پیوندهایی به وب سایت ها و نشریات معتبر و معتبر وارد کنید. اگر می توانید سایر پلتفرم های وب با کیفیت بالا را به سایت خود پیوند دهید ، بهتر است. بک لینک های قوی نه تنها می توانند اعتبار را افزایش دهند ، بلکه می توانند به شما در صعود به رتبه های برتر موتورهای جستجو نیز کمک کنند.
بهترین شیوه های بهینه سازی محتوای رسانه های اجتماعی
بهینه سازی رسانه های اجتماعی این است که همه چیز را که در پلتفرم های اجتماعی خود منتشر می کنیم تا حد ممکن جذاب و مثمر ثمر باشد. به هر حال ، ما معمولاً می خواهیم پست های فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و LinkedIn ما به یک چیز ختم شود - تبدیل. رسانه های اجتماعی کمی شبیه تصویر کلاسیک "قایقرانی اردک زیر آب" است. باید سرگرم کننده و بدون زحمت به نظر برسد - اما آنچه در زیر سطح اتفاق می افتد نقش بسیار مهمی در سرپا نگه داشتن مشاغل ما دارد.
بنابراین ، چگونه می توانید بسترهای اجتماعی خود را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید؟
1. حساب های خود را بهینه کنید
اطمینان حاصل کنید که هر حساب اجتماعی با پیام تجاری ، اخلاق و اهداف شما مطابقت دارد. با انجام ممیزی های منظم محتوا ، مطمئن شوید که یک تصویر مارک ثابت را در همه سیستم عامل ها ارسال می کنید. شما باید از تصاویری ثابت ، آرم ، تن صدا و مارکتین استفاده کنید
g پیام رسانی
2. قابلیت جستجو را در اولویت قرار دهید
جستجو یکی از ویژگی های اصلی رسانه های اجتماعی است. مشتریان احتمالی نه تنها خود در سیستم عامل های اجتماعی جستجو می کنند ، بلکه صفحات اجتماعی را در موتورهای جستجو مانند Google پیدا می کنند. کلمات کلیدی و هشتگ های مناسب برای جستجو را در محتوای منتشر شده خود قرار دهید (اما لطفاً کلمات کلیدی را پر نکنید).
3. استراتژی خود را ساده کنید
آخرین و مهمترین ، استراتژی خود را ساده کنید. یک برنامه ارسال منظم و ثابت ایجاد کنید. تعداد دفعات و زمان ارسال مطالب مهمتر از آن است که فکر می کنید. هنگامی که برنامه ارسال را پیدا کردید که باعث مشارکت می شود ، به آن پایبند باشید تا آن "دستان بلند کننده" برای موارد بیشتر بازگردند.
نتیجه
بنابراین ، ما آن را داریم شما آماده هستید تا با یک SEO SEO و استراتژی بهینه سازی اجتماعی به آنجا بازگردید. این نکات مهم را دنبال کنید و باید بتوانید از تلاش های خود در کمترین زمان لذت ببرید.
شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت کننده برای مدیران در روابط عمومی موفق ، استراتژی رسانه ای ، آژانس های تبلیغاتی و خلاق است. آیا واجد شرایط هستم؟
- ۰۰/۰۵/۱۵