اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

شریک مدیریتی Price Benowitz LLP و مدیرعامل BluShark Digital LLC ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال که در زمینه SEO و SEM تخصص دارد.

بازاریابی دیجیتال هر روز در حال پیشرفت است. هر کسب و کاری بسته به روندهای فعلی و استراتژی های بازاریابی خاصی که تعیین می کند پیشرفت می کند (یا کاهش می یابد). روندها و استراتژی هایی که در بازاریابی دیجیتال مشاهده می شود به یک جنبه مهم خلاصه می شود: ایجاد محتوا. ایجاد محتوا در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است زیرا مصرف کنندگان را جذب و جذب می کند که منجر به افزایش تجارت می شود.

محتوا می تواند به سادگی ایجاد یک بیانیه باشد. هر چیزی از مشاوره حرفه ای ، مالی ، حقوقی یا فنی گرفته تا ارسال GIF سرگرم کننده را می توان نوعی محتوا در نظر گرفت. ضروری است که مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید زیرا آنها کسانی هستند که محتوای شما را مصرف می کنند و اساساً تجارت شما را زنده می کنند. هر کسب و کاری باید مخاطبان هدف خود ، حوزه (های) تمرکز و نوع محتوای لازم برای تولید را بشناسد. شناسایی این موارد به طور م presenceثر باعث ارتقاء و بهبود حضور آنلاین مشاغل شما می شود.

شناسایی مخاطبان هدف

با ایجاد محتوای برنده و متمایز ، مخاطبان هدف خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. محتوایی که ایجاد می کنید به شما کمک می کند تا با نیازها و شخصیت های مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنید. تحقیقات و داده های تحلیلی قوی برای اطمینان از همه اطلاعات مورد نیاز برای افزایش ترافیک به کسب و کار شما مورد نیاز است. دستیابی به اطلاعات شخصی مخاطبان مورد نظر (نام ، سن ، جنسیت ، موقعیت جغرافیایی و عنوان شغل) ، همراه با پاسخ به س questionsالات و شناسایی چالش های آنها ، به شما در بهبود محتوای ایجاد شده و تنظیم دقیق برنامه کاری شما کمک می کند.

برای پاسخگویی کافی به مشتریان جدید و فعلی ، تاکتیک های تحقیق مانند مصاحبه با مشتریان گذشته ، انجام نظرسنجی و تجزیه و تحلیل ترافیک دریافتی بسیار مهم است. از Google Analytics برای مشاهده ترافیک سایت خود و تجزیه و تحلیل مخاطبین خود با مشاهده بینش های نمایش داده شده استفاده کنید. داشتن یک دستورالعمل بسیار خاص که اطلاعات کتابداران مانند اطلاعات دموگرافیک کلیدی ، روان شناسی کلیدی (نگرش ها ، آرزوها و سایر معیارهای روانشناختی یک فرد) ، چالش ها و ارتباطات ترجیحی به شما کمک می کند محتوای برجسته ای بی نظیر و معتبر ایجاد کنید. پس از شناسایی مخاطبان مورد نظر خود ، هدف کلی این است که با هر نوع محتوایی که ایجاد می کنید برای هر مصرف کننده ارزش قائل شوید.

بیشتر برای شما
4 گرایش بازاریابی دیجیتال که باید در سال 2021 مشاهده شود
انواع محتوا

از محتوا برای سرگرمی ، آموزش و ترغیب استفاده می شود. کسب و کارها با تمرکز بر محتوایی که ایجاد می کنند ، ظاهر خود را افزایش می دهند و جذب مشتریان جدید می کنند ، بصورت آنلاین دید بهتری پیدا می کنند. هر نوع محتوای تولید شده باید برای هر مصرف کننده ای طنین انداز باشد و منابع زیادی را در اختیار آنها قرار دهد. سطوح بالای تعامل به نوع محتوای تولید شده بستگی دارد.

• وبلاگ ها: وبلاگ ها راهی عالی برای ارائه محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. با جذب مشتریان بالقوه که به دنبال پاسخ و سایر اطلاعاتی هستند که کسب و کار شما در آن تخصص دارد ، ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. با هر وبلاگی ، ایجاد صفحات پیوند در داخل آنها ایده خوبی است تا افراد دیگر بتوانند پست شما را به اشتراک بگذارند. نوشتن وبلاگ یکی از راه های تعامل بیشتر و توسعه روابط قوی با مشتریان است.

• میم ها: میم ها ویدئوها یا تصاویری هستند که دارای زیرنویس های مرتبط هستند. میم ها در این نسل بسیار محبوب شده اند و همیشه در رسانه های اجتماعی در حال انتشار هستند. مردم با جاسازی متن خاصی در کلیپ های ویرایش شده از فیلم ها ، تلویزیون و فیلم ها ، الگوهای رفتاری ایجاد می کنند. میم ها به راحتی می توانند ترافیک ایجاد کنند زیرا راهی سرگرم کننده برای درگیر کردن مردم در رسانه های اجتماعی هستند.

• ویدئوها/وبینارهای زنده: پخش آنلاین یک راه موثر برای افزایش ترافیک برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. ویدئوهای زنده و وبینارها به مشاغل این امکان را می دهند تا مخاطبان خود را مطلع کرده ، به صورت مجازی با آنها ارتباط برقرار کرده و به هرگونه س orال یا نگرانی که دارند پاسخ دهند. مشاغل می توانند به راحتی ویدئوی زنده یا وبینار را برای چندین مخاطب آنلاین در چندین سیستم عامل پخش کنند.

محتوا سئو را هدایت می کند

ایجاد محتوا از نظر سئو مانند کره بادام زمینی برای ژله است. محتوا باعث افزایش ترافیک به تجارت شما می شود و به شما کمک می کند تا بصورت آنلاین بیشتر دیده شوید. گنجاندن محتوای ارزشمند در یک صفحه تجاری به صاحبان این فرصت را می دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد مخاطب بیشتر در سراسر اینترنت ایجاد می شود. هر موتور جستجوی روشهای مختلفی برای فهرست بندی و ارائه اطلاعاتی دارد که میزان قرار گرفتن در معرض کسب و کار شما را تعیین می کند. این الگوریتم ها بسته به عبارت جستجوی افراد ، رتبه کسب و کار شما را تعیین می کنند.

ایجاد محتوا از سئو سود می برد زیرا کلمات تولید شده در محتوای مشخص شده کلید واژه هایی را که مصرف کنندگان جستجو می کنند برجسته می کند. این کلمات کلیدی مربوط به تجارت شما هستند زیرا ممکن است رتبه بالاتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ایجاد کند. کلمات کلیدی بیشتر باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) می شود که باعث افزایش ترافیک و جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود. برای آن مهم است

 

محتوای شما به اندازه کافی قوی باشد تا در جستجوهای جستجوی مربوطه ظاهر شود.

قرار دادن کلمات کلیدی ، لینک های پشتیبان و بازدیدکنندگان وب سایت همه در دنیای SEO بسیار مهم هستند. کمبود محتوا منجر به یافتن کلمات کلیدی ، صفحه ای برای مشاهده مشتریان آینده شما و بهبود SEO شما نخواهد شد. برای ارائه بهترین محتوای ممکن به مشتریان لازم است تا در نهایت بتوانید صفحه کسب و کار خود را به یکی از برترین نتایج موتورهای جستجو هدایت کنید.

شورای آژانس فوربس فقط یک انجمن دعوت کننده برای مدیران در روابط عمومی موفق ، استراتژی رسانه ای ، آژانس های تبلیغاتی و خلاق است. آیا واجد شرایط هستم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">