اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

آناتومی نتیجه موتورهای جستجو
آیا این روزها رمزگشایی اجزای مختلف نتایج جستجوی گوگل برای شما دشوار است؟ تو تنها نیستی. برای SEO های حرفه ای ، چه برسد به صاحبان مشاغل محلی ، دشوار است که بفهمند گوگل چگونه و از کجا اطلاعات مختلفی را نشان می دهد. دانستن اینکه کدام نتایج موتورهای جستجو نشان دهنده تبلیغات پولی در مقابل نتایج طبیعی یا ارگانیک در مقابل نتایج اجتماعی در برابر نتایج محلی است ، اساساً یک کار تمام وقت است!

مخصوصاً برای جستجوهای محلی ، Google تمایل دارد نتایجی را که شامل ترکیبی از اطلاعات وب سایت و محلی است - که بیشتر از صفحات محلی Google+ نشأت می گیرد ، بازگرداند.


در اینجا یک تصویر از ظاهر آن است. توجه داشته باشید که برای این پرس و جو ، "بیمه اتومبیل" ، جستجوگر حتی نیازی به تعیین محل بیمه خودرو ندارد - گوگل بر اساس سیگنال های مختلف مکان او را حدس می زند.

از بهار سال 2012 ، گوگل درصد بالایی از این نتایج "ترکیبی" را برای جستجوهای محلی بازگردانده است - به این معنی که بهینه سازی نه تنها وب سایت شما ، بلکه صفحه محلی Google+ شما و تمام نمایه های مرتبط رسانه های محلی و اجتماعی مهم است.

مفهوم سازی چشم انداز آنلاین

این گرافیک نشان دهنده تأثیر عوامل رتبه بندی جستجوی ارگانیک (موارد مرتبط با وب سایت شما) و عوامل رسانه های اجتماعی (مانند نظراتی است که برای کسب و کار شما در صفحه محلی Google+ شما ، Yelp ، Citysearch و سایر سایتها در سراسر وب باقی مانده است) .

برای موفقیت واقعی در بازاریابی جستجوی محلی ، کسب و کار شما باید تلاش های ارگانیک و رسانه های اجتماعی را انجام دهد. اما همه کسب و کارها برای دستیابی به موفقیت نباید بر روی ترکیبی از تکنیک های مشابه تمرکز کنند.

منابع خود را در کجا باید اولویت بندی کنید؟
اگر کسب و کار شما محصولات یا خدمات خود را به مشتریان در منطقه جغرافیایی شما می فروشد ، بهینه سازی جستجوی محلی تقریباً همیشه برای شما ضروری خواهد بود. هر دو گوگل و بینگ نشان داده اند که بیش از 20 درصد از کل جستجوهای دسکتاپ ماهیت محلی دارند و حدود 50 درصد از درخواست های تلفن های همراه و رایانه های لوحی محلی هستند. این درصدها در سالهای آینده فقط افزایش می یابد.

بسته به مدل کسب و کار شما ، جستجوی محلی ممکن است جزء اصلی ترکیب بازاریابی کلی شما باشد. اما لزوما نباید اولین جایی باشد که با بازاریابی آنلاین خود شروع می کنید.

 

https://moz.com/learn/seo/local-seo-digital-marketing-landscape

بسیاری از عوامل مانند سن وب سایت شما ، این که آیا فردی در خانه دارید که در بازاریابی آنلاین شما کار می کند ، و موقعیت فیزیکی کسب و کار شما همگی بر این موضوع تأثیر می گذارد که آیا جستجوی محلی باید تمرکز اصلی شما باشد یا اینکه آیا به شما خدمات بهتری داده می شود یا خیر. ابتدا نگاهی به جستجوی ارگانیک یا رسانه های اجتماعی بیندازید.

  • ۰۰/۰۵/۲۷
  • پیمان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">