گوگل ، بینگ و سایر موتورهای جستجو انقلابی در نحوه یادگیری ، نحوه همکاری ، نحوه خرید و تعامل ما در جوامع محلی ایجاد کرده اند. امروزه گوگل به تنهایی ماهانه بیش از 100 میلیارد جستجو در سراسر جهان انجام می دهد. از آن جستجوها ،
ماهانه 4 میلیارد پرس و جو رومیزی در ایالات متحده دارای اهداف محلی است.
بیش از 50 درصد از درخواست های تلفن همراه دارای هدف محلی هستند.
تقریباً 15-20 درصد از کل جستجوها تلفن همراه هستند.
با استفاده از این اعداد ، می توانیم استنباط کنیم که تقریباً هفت میلیارد جستجوی محلی منحصر به فرد در گوگل در ایالات متحده انجام می شود.
گوگل ، یاهو! و بینگ همگی در حال بازگشت نتایج محلی هستند که صفحات زرد چاپ سنتی را به چالش کشیده و در بسیاری از زمینه ها از آنها به عنوان روش ترجیحی برای کشف مشاغل محلی و اطلاعات محلی استفاده کرده اند. از 9 مارس 2009 ، گوگل شروع به نمایش نتایج محلی برای پرسش های عمومی کرد ، بدین معنا که کاربران اینترنت دیگر نیازی به درج هیچ شهر یا عبارات جغرافیایی در جستجوی خود ندارند تا نتایج محلی آنها نشان داده شود.
علاوه بر این ، جستجوی تلفن همراه کاملاً در حال انفجار است. جستجوهای تلفن همراه در درجه اول نتایج خود را از موتورهای جستجوی محلی می گیرند.
این برای تجارت شما به چه معناست: پتانسیل جذب مشتریان جدید از طریق جستجوی محلی بسیار زیاد است.
بسته به مدل کسب و کار ، بودجه بازاریابی و منابع شما ، جستجوی محلی ممکن است برای کسب و کار شما مطابقت داشته باشد - یا برعکس ، سایر اشکال بازاریابی ممکن است برای شما هوشمندتر باشد. برای تعیین بهترین کانال های بازاریابی ممکن برای کسب و کار منحصر به فرد خود ، هر سه مقاله را در بخش "ادامه یادگیری" زیر مشاهده و مطالعه کنید.
- ۰۰/۰۵/۳۰