اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

رفتارهای نسل Z با گروه های قبل از آن متفاوت است و چالش جدیدی را برای مشاغل بازاریابی برای مصرف کنندگان در داخل ایجاد می کند. حضور ژنرال Z در صنعت بازاریابی نیز در حال افزایش است و به همین دلیل ، یادگیری نحوه کار و جذابیت برای این جوانان گامی حیاتی است که باید دیرتر برداشته شود.

نسل Z کیست؟
ستاره های رسانه های اجتماعی ممکن است اولین افرادی باشند که وقتی به Gen Z فکر می کنید (که با محبت Zoomers نیز نامیده می شود) به ذهن شما می رسند ، اما این گروه سنی بیش از TikTokers و YouTubers نیست. اگرچه سالهای تولد ادعایی این نسل در منابع مختلف متفاوت است ، Pew Research از آنها به عنوان افرادی متولد شده از 1997 و به بعد یاد می کند. با در نظر گرفتن این موضوع ، شاید تعجب آور باشد که این آمریکایی ها اکنون حدود 28.7 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند. به عنوان مثال ، Baby Boomers در حال حاضر نسبت کوچکتری تنها 21.8 account و Millennials حدود 22 account دارد.

حتی تکان دهنده تر از این آمار ممکن است این واقعیت باشد که قدیمی ترین اعضای نسل Z در حال حاضر به بیست سالگی رسیده اند. در حالی که تصور این گروه برای نوجوانان و کودکان آسان است ، آنها به سرعت بزرگ شده اند و اکنون بازیگران اصلی اقتصاد جهان هستند. در واقع ، این گروه دارای قدرت هزینه سالانه حدود 143 میلیارد دلار است و در حال حاضر تقریباً 40 درصد از مصرف کنندگان جهانی را تشکیل می دهد.


به خوبی شناخته شده است که اعضای این گروه بومی دیجیتال هستند و در کنار فناوری پرورش یافته اند. در سال 2014 ، دفتر ارتباطات بریتانیا مهارت های کودکان را در مقایسه با بزرگسالان آزمایش کرد و متوجه شد که میانگین بچه های 6 ساله از افرادی که در 40 سالگی خود هستند بهتر عمل کرده است. فرض بر این است که اکثر اعضای این نسل جدید دارای تسلط کامل بر فناوری و مجموعه ای از مهارت هستند که با افراد مسن تر رقابت می کند. این امر ممکن است در حال حاضر با افزایش استفاده از منابع دیجیتال به دلیل بحران COVID-19 شایع تر باشد.

Pew Social Trends در مقاله اخیر خود اشاره کرد که مانند Millennials ، که در دوران بلوغ با رکود بزرگ روبرو شدند ، ژنرال Z تا مدت ها تحت تأثیر همه گیری قرار خواهد گرفت. با داشتن بازار کار رقابتی تر از همیشه و داشتن مهارت های دیجیتالی در تقاضای زیاد ، مشاغل جستجوگر به طور فزاینده ای جذاب خواهد شد. اگرچه بهینه سازی موتورهای جستجو دائماً در حال تغییر است ، اهمیت آن تقریباً دو دهه ثابت بوده و آن را به گزینه ای پایدار در دنیایی غیرقابل پیش بینی تبدیل کرده است.

تعامل Zoomers با بازاریابی در کل چگونه است؟
وقتی صحبت از هدف قرار دادن این گروه می شود ، اعضای آن چالش های جدیدی را برای مشاغل ایجاد می کنند. اول از همه ، روابط آنها با مارک ها بسیار متفاوت از نسل های قبل از آنها است. گزارشات IBM در ارتباط با فدراسیون ملی خرده فروشی نشان داد که برای Gen Z ، وفاداری به نام تجاری باید به دست آید. زومرها به دنبال بازتاب ارزش های شخصی خود در مارک ها هستند و آماده اند تا آنها را مسئول بدانند. علاوه بر مقاومت آنها در برابر وفاداری به نام تجاری معمولی ، تحقیقات همچنین نشان داده است که تعامل با آنها دشوارتر است.

به طور کلی ، در عصر حاضر ، مصرف کنندگان روزانه با هزاران تبلیغات بمباران می شوند و دسترسی به آنها سخت تر شده است. بنابراین ، تکان دهنده نیست که یک آمار رایج ادعا می کند که اعضای Gen Z دارای کوچکترین بازه توجه تنها هشت ثانیه هستند. با این حال ، Fast Company با توضیح اینکه آنها در واقع "فیلترهای 8 ثانیه" دارند ، این اطلاعات را در پرتو جدیدی ارائه می دهد. این فیلترها به آنها این امکان را می دهد تا حجم عظیمی از اطلاعاتی را که هر روز با آنها روبرو می شوند ، به سرعت پردازش کنند تا آنچه را که واقعاً به آن اهمیت می دهند ، تقویت کرده و آنها را به طور منحصر به فرد آماده کند تا از تبلیغات (همانطور که از بدو تولد مشروط به انجام آن بوده اند) استفاده کنند.

برای مقابله با این روند ، بازاریابان انواع استراتژی ها و روش های جدید را دنبال کرده اند. به عنوان مثال ، بازاریابی تجربی با Gen Z م beثر بوده است ، و آنها نیز به ویژه از واقعیت مجازی هیجان زده هستند.

در حالی که فرصت های بازاریابی جدید زیادی در دسترس است ، رسانه های اجتماعی همچنان کانالی مهم برای تعامل Gen Z هستند. این امر به ویژه در مورد محتوای ویدئویی در سایت هایی مانند YouTube و TikTok صادق است. روی هم رفته ، با دور شدن این مصرف کنندگان از تماشاگران سنتی تلویزیون ، نیاز به راه های بازاریابی جایگزین افزایش می یابد.


Gen Z چگونه از جستجو استفاده می کند؟
با در نظر گرفتن همه این اطلاعات پیش زمینه ، به راحتی می توان دید که جستجو برای دسترسی به این جمعیت شناسی هدف مناسب است. نسل Z ممکن است به تبلیغات مستقیم پاسخ ندهد ، اما آنها به جستجو عادت کرده اند.

در حقیقت ، موتورهای جستجو بیش از Gen Z عمر کرده اند ، اولین موتور جستجو در سال 1990 ظاهر شد ، بنابراین تعجبی ندارد که استفاده از آنها ماهیت دوم این گروه سنی است. بزرگنمایی ها نحوه استفاده از ابزارهای جستجو را کاملاً می دانند و این ظرفیت را دارند که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام پیوند کلیک خود را دریافت می کند ، SERP ها را به سرعت ارزیابی کنند.

آنها همیشه پاسخ هر س questionالی را به آسانی در اختیار داشته اند ، بنابراین از جستجو برای کشف عمدی تر نیز استفاده می کنند. علیرغم فیلتر 8 ثانیه ای آنها

  • ۰۰/۰۶/۱۳
  • پیمان حسینی

خدمات سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">