اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

امروز آخرین روز خرید بلیط MozCon Virtual 2021 است! به عنوان یک پیش نمایش اجمالی از محتوای شگفت انگیزی که می توانید انتظار مشاهده آن را داشته باشید ، لطفاً از این قسمت بسیار ویژه وایت برد جمعه از سخنران MozCon Dana DiTomaso لذت ببرید ، جایی که او راههای اندازه گیری و بهبود تعامل وب سایت شما را به منظور تعیین اینکه آیا یا نه در واقع باید وب سایت خود را دوباره انجام دهید

و فراموش نکنید که بلیط خود را برای دیدن ارائه دانا ، Build for Search: Modern Web Dev که SEO را در ابتدا قرار می دهد ، همراه با دیگر سخنرانان شگفت انگیز ما در 12 تا 14 ژوئیه ، تهیه کنید:

عکس تخته سفید با نکاتی برای اندازه گیری و بهبود تعامل وب سایت.
روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید تا نسخه بزرگتری در برگه جدید باز شود!
رونویسی ویدئو
سلام ، طرفداران موز نام من دانا دی توماسو است. من رئیس و شریک Kick Point هستم و ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال هستیم که دفتر مرکزی آن در ادمونتون ، آلبرتا ، کانادا است. من امروز در مورد س questionالی که فکر می کنم بسیاری از مردم با شما صحبت می کنند ، این است که چگونه در واقع میزان مشارکت وب سایت را اندازه گیری می کنید.

من فکر می کنم این چیزی است که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند ، زیرا ممکن است در حال نزدیک شدن به یک دوره با وب سایت خود باشید که در آن فکر می کنید: آیا زمان بازسازی مجدد وب سایت است؟ آیا وب سایت در واقع اهداف ما را برآورده می کند؟ اما ممکن است شما بسیاری از موارد را برای اندازه گیری میزان مشارکت به گونه ای تنظیم نکنید که به شما در پاسخ به این سوالات کمک کند. در بسیاری از مواقع ممکن است فقط در تاریکی تیراندازی کنید و بگویید: "من فکر می کنم این همان چیزی است که در حال رخ دادن است."

اما آیا واقعاً آن چیزی است که اتفاق می افتد؟ ممکن است فکر کنید که برای به دست آوردن نیاز خود باید یک ابزار گران قیمت ، نوعی اندازه گیری صفحه یا چیزی شبیه به آن را اضافه کنید. اما کارهای زیادی می توانید با تنظیمات اولیه در Google Tag Manager و Google Analytics انجام دهید تا میزان تعامل وب سایت را اندازه گیری کنید. بنابراین این همان چیزی است که من امروز قصد دارم در مورد آن با شما صحبت کنم. بنابراین در اینجا من روش های متفاوتی برای اندازه گیری دارم ، و سپس در اینجا پشت سر من راه های متفاوتی برای بهبود وجود دارد.

روشهای اندازه گیری میزان مشارکت وب سایت
بنابراین ما با مواردی که می خواهیم اندازه گیری کنیم شروع می کنیم و سپس به سراغ مواردی می رویم که بهتر خواهیم کرد.

1. عمق اسکرول
بنابراین ابتدا به عمق پیمایش فکر کنید. این یکی از معیارهای اساسی است که من فکر می کنم مردم در مورد آن فکر می کنند ، اما واقعاً زیاد با آن کار نمی کنند. بنابراین یکی از مواردی که اگر از Google Analytics 4 استفاده می کنید ، یک معیار عمق پیمایش داخلی است که ممکن است قبلاً از آن استفاده کرده باشید ، اما فقط 90٪ پیمایش را اندازه گیری می کند و ممکن است برای بسیاری از افراد دور از دسترس باشد.

آنچه من توصیه می کنم این است که اگر هنوز از GA4 استفاده نمی کنید یا هنوز از Universal استفاده می کنید ، حتی اگر از 4 استفاده می کنید ، مطمئن شوید که حداقل 25٪ ، 50٪ ، 75٪ و 100٪ همچنین می توانید 90 را اندازه گیری کنید. همچنین می توانید 10 را اندازه گیری کنید. من روشهای مختلف زیادی را دیده ام می توانید 1 measure اندازه بگیرید. کمی به نظر می رسد ، اما شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

آنچه شما در آنجا به دنبال آن هستید این است که برای هر یک از این اعماق پیمایش ، محرک های جداگانه تنظیم کنید ، زیرا چیزی که می خواهید بدانید این است که این 25٪ ، 50٪ ، 75٪ و 100٪ ضربه خورده است ، اما شما این کار را نمی کنید. فقط می خواهید آنها را به عنوان رویداد در Google Analytics ذخیره کنید ، زیرا از نظر ریاضی کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید. کاری که می خواهید انجام دهید این است که می خواهید هر عمق پیمایش را به عنوان یک معیار اندازه گیری سفارشی تنظیم کنید.

اگر با معیارهای سفارشی آشنا نیستید ، در Google Analytics ابعاد و معیارهایی وجود دارد. بنابراین ابعاد چیزی شبیه شهری است که مردم از آن بودند یا صفحه ای که از آن دیدن می کردند. معیار ، تعداد بازدید صفحه یا کاربرانی است که اتفاق افتاده است. بنابراین ، در این مورد ، تعداد دفعاتی است که شخصی صفحه ای را مشاهده کرده است در مقایسه با تعداد دفعاتی که افراد 25 of از مسیر را در صفحه یا 50 or یا 75 went طی کرده اند.

هنگامی که آنها را به عنوان معیارهای سفارشی ذخیره می کنید ، می توانید ریاضی انجام دهید تا بفهمید که عمق میانگین پیمایش چقدر است ، و این یک راه واقعاً خوب برای تشخیص این است که آیا مردم واقعاً به چیزهای شما نگاه می کنند یا علاقه مند هستند یا خیر. یا شاید یک CTA واقعاً جالب وجود داشته باشد که آنها را از بین می برد ، اما پس از آن آنها چیزی سردتر را در پایین مشاهده نمی کنند ، یا شاید به نظر برسد که صفحه به پایان رسیده است ، بنابراین آنها بیشتر از این نمی روند. چیزهای جالب زیادی وجود دارد که می توانید از آن پی ببرید.

2. آیا CTA مهمی مشاهده شد؟
مورد بعدی این است: آیا واقعاً یک CTA مهم مشاهده شد؟ بنابراین من فکر می کنم این یک معیار است که بسیاری از مردم در مورد آن فکر نمی کنند. شما CTA را در سراسر سایت خود می پاشید ، اما نمی دانید که آیا کسی واقعاً به آنها نگاه می کند یا خیر. نمای صفحه چیزی به شما نمی گوید ، زیرا نمای صفحه فقط من صفحه را باز کردم و ممکن است به طور تصادفی این کار را انجام داده باشم.

شاید من بلافاصله جواب دادم. هنوز نمای صفحه است. می توانم برگه را در مرورگرم برای همیشه باز کنم. شاید من هنوز نمی خواهم از شر آن خلاص شوم. این هم نمای صفحه است. این بدان معنا نیست که آنها واقعاً چیز مفیدی را دیده اند یا با این اطلاعات کاری انجام داده اند. بنابراین یکی از کارهایی که می توانید در Google Tag Manager انجام دهید این است که می توانید چیزی به نام ماژول نمایان بودن عنصر ایجاد کنید.

ماشه نمای عنصر اساساً همان چیزی است که به نظر می رسد. آیا عنصر vis بود

  • ۰۰/۰۶/۲۰
  • پیمان حسینی

نظرات (۱)

  • دانبال سرفراز
  • مطلب مفید و کاربردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">