اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

بازاریابی محتوا: گزارش مختصری که به عنوان بخشی از فرایند ارائه شما ایجاد می شود و سپس فراموش می شود ، یا شاید بخش کوچکی از بازاریابی محتوا SEO گسترده تر شما باشد. این دو کلمه برای بازاریابان مختلف معنای متفاوتی خواهند داشت و زمان تعیین شده برای این پروژه نیز بسته به میزان ارزشی که برای استراتژی محتوای خود قائل هستید متفاوت خواهد بود.

درست است که کپی نویسی و بازاریابی محتوا زیر چتر سئو قرار می گیرد ، اما اگر می خواهید از تلاش خود بیشترین بهره را ببرید ، باید به ایجاد محتوا به عنوان یک بخش به طور کامل نگاه کنید. در حالی که می تواند به SEO ، PPC و استراتژی های رسانه های اجتماعی کمک کند ، محتوا نقش ها و اهداف خاص خود را برای انجام دارد. بنابراین ، از نظر حرفه ای من ، بازاریابی  محتوا و SEO محتوا دو چیز بسیار متفاوت هستند.

من شش سال است که در بازاریابی دیجیتال کار می کنم ، از ابتدا به ایجاد بخش SEO کمک کرده ام و احتمالاً محتوای بیشتری نسبت به مارسل پروست نوشته ام. نقش فعلی من 100٪ محتوا است و در حالی که من از تکنیک های SEO استفاده می کنم تا بهترین شانس موفقیت را به کارم بدهم ، تمرکز من قبل از هر چیز بر کیفیت آنچه می نویسم است.

با این حساب ، بیشتر این قطعه حول اهمیت و نحوه انجام بازاریابی محتوا می چرخد. با این حال ، من چند روش را نیز برای کمک به تیم SEO شما آورده ام.

چرا بازاریابی محتوا مفید است؟
یک استراتژیست محتوا که یک بار برای برجسته کردن مسائل جاری با یک وب سایت به عنوان بخشی از فرایند گام به گام انجام می شود و سپس توسط یک استراتژی وسیع تر مورد استفاده قرار می گیرد ، عمر مفید کوتاهی خواهد داشت. با این حال ، ممیزی محتوا که به طور مداوم به روز می شود و برای راهنمایی مراحل بعدی استفاده می شود ، چندین کاربرد دارد ، از جمله:

1. بینش به گذشته
هنگامی که مدیریت یک وب سایت را بر عهده می گیرید ، ممکن است فرصتی برای گفتگو با شخصی که قبل از شما مدیریت کرده است نداشته باشید. ممکن است بتوانید بیننده ای از صاحب سایت دریافت کنید ، اما بسیار نادر است که تصویر کامل را دریافت کنید.

ممیزی محتوا می تواند به شما در جمع آوری اطلاعات اضافی کمک کند. به عنوان مثال ، فراخوان اقدام در صفحه نشان می دهد که مدیر محتوا قبلی به چه چیزی امیدوار بود.

در جایی که محتوا در سایت قرار می گیرد ، اطلاعاتی نیز در اختیار شما قرار می دهد:

صفحات سطح بالا به ندرت قطعات قیف پایانی خواهند بود

صفحات محصول اغلب فروش گرا هستند

پست های وبلاگ با پیوندهای داخلی نشان می دهد که صفحات قبلی شما سعی در تقویت چه صفحاتی داشتند.

و غیره.

مرور تمرکز محتوای محتوای تاریخی همچنین می تواند شما را راهنمایی کند که کدام نوع محصول یا خدمات برای مدیر قبلی یا صاحب مشاغل مهمتر بوده است. این می تواند به شما کمک کند تا دریابید که آیا این سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری مداوم را دارد یا اینکه باید به طور کامل به کار دیگری بپردازید.

2. تعیین اینکه در چه مرحله ای محتوا جمع آوری شده و موفق می شود
اگر در چند هفته یا ماههای اول انتشار موفق نشدید ، یک پروژه محتوا را حذف کنید (ببینید در آنجا چه کار کردم؟) با این حال ، مانند روابط عمومی ، ممکن است متوجه شوید که قطعه ای که در زمان انتشار موفقیت آمیز تلقی نشده است ، بعداً در خط پایین جمع آوری می شود. درک اینکه چقدر طول می کشد تا قطعات با استاندارد اندازه گیری شما "موفق" شوند ، به هدایت استراتژی های آینده و جلوگیری از افزایش ناامیدی های کنونی کمک می کند.

3. هدایت استراتژی های فعلی/آینده
درک آنچه قبلاً خوب کار می کرد ، بینش فوق العاده ای از آنچه مخاطبان مورد نظر شما به دنبال آن هستند ارائه می دهد. آیا روندهای خاصی وجود دارد که بتوانید در استراتژی فعلی خود جمع آوری کرده و از آنها استفاده کنید؟ آیا مخاطبان هدف شما بیشتر به ساختار یا موضوع خاصی پاسخ می دهند؟

از تجزیه و تحلیل ، شما قادر خواهید بود برنده های سریع را بسنجید ، خواه کار مجدد قطعاتی است که فکر می کنید می توانند بهتر عمل کنند ، یا از روشهای دیگر بازاریابی برای ترویج قطعات خاص استفاده کنید ، یا اینکه چیزی را به طور کامل کنار بگذارید و دوباره شروع کنید. به همین ترتیب ، می توانید موضوعاتی را تعیین کنید که در صورت لزوم از آنها دوری کنید.

همچنین می توانید شکاف های موضوعی را در محتوای فعلی برجسته کرده و این موارد را با مشتری خود مطرح کنید. شاید زوایای خاصی وجود داشته باشد که آنها نمی خواهند شما آنها را در نظر بگیرید ، اما فراموش کرده اید که آنها را ذکر کنید. یا مشتری شما ممکن است به شما اجازه دهد محتوای جدیدی ایجاد کنید تا این شکاف ها را پر کرده و تاثیر آن را اندازه گیری کنید.

شایان ذکر است که باید معیارهای مورد استفاده برای ارزیابی عملکرد محتوا را به دقت در نظر بگیرید. سنجش یک صفحه اطلاعاتی یا آموزشی سطح بالا تنها با ROI فایده ای ندارد ، زیرا در مقایسه با صفحاتی که روی رزروها یا خریدها تمرکز می کنند ، همیشه شکست می خورد. برای صفحات با قیف بالاتر ، اندازه گیری معیارهای مشارکت و تبدیل های کمکی به شما درک بهتری از نحوه عملکرد واقعی صفحه می دهد.

4. ابزاری برای گزارش دهی
در حالی که ایجاد اولیه ممیزی محتوا می تواند یک کار زمانبر باشد ، حفظ آن چند دقیقه طول می کشد. با این اوصاف ، همه ما می دانیم که دقیقه ها ارزشمند هستند و جمع می شوند. علاوه بر این ، برخی از مشتریان همیشه ترجیح می دهند که کارهای عملی انجام شود و برای پیدا کردن ارزش در این نوع پروژه های "مدیر" تلاش می کنند.

استفاده از ممیزی ها به عنوان بخشی از گزارش شما ، در وقت شما در begi صرفه جویی می کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">