اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

سئو روی صفحه چیست؟
سئوی داخلی زمانی است که هنر نوشتن را با علم سئو ترکیب کرده و صفحات فردی را برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید. سئوی داخلی شامل همه چیز از برچسب های متا ، قالب محتوا و بهینه سازی کلمات کلیدی است تا محتوای شما توسط موتورهای جستجو پیدا شود و مخاطبان شما را مجبور به تغییر با شما کند.

در حالی که این تنها یک بخش از معادله است ، SEO درون صفحه محتوای شما را برای مطابقت با قصد مشتری ، تعامل کاربر و تاکتیک های افزایش تبدیل راهنمایی می کند.

اگر نمی خواهید گم شوید ، قبل از رفتن به جنگل باید نقشه ای روی خود داشته باشید. درست مانند پیاده روی ، اگر می خواهید در مسیر مقصد خود باقی بمانید ، باید ایده خوبی از محل سفر خود داشته باشید.

همان خط فکری را می توان برای تولید محتوا نیز به کار برد ، زیرا شما باید بدانید که چگونه محتوا را در سایت خود ساختار دهید تا به نتایج جستجو کمک کرده و نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد تا بتواند تبدیل بیشتری انجام دهد.

نوشتن محتوایی که در گوگل رتبه بندی کند و باعث تبدیل شود کار آسانی نیست ، اما اگر چند مرحله ساده را دنبال کنید ، در رتبه بندی قرار خواهید گرفت ، کلیک های بیشتری را انجام می دهید و در همه نوع دستگاه برای مشتریان جذابیت دارد. بیایید نگاهی به سه تاکتیک بهینه سازی روی صفحه بیندازیم که می توانید از آنها برای ارسال پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب استفاده کنید.

1. قالب بندی محتوا برای خوانندگان و روبات ها
یک استراتژی SEO باید بر اساس نیازهای مشتریان شما ایجاد شود تا عوامل رتبه بندی را تحت تأثیر قرار دهد و خوانندگان شما را وادار به تعامل با محتوای شما کند.

خدمت به این دو هدف دشوار است ، اما می توانید با قالب بندی محتوای خود به روشی که به روبات ها و خوانندگان کمک می کند محتوا را اسکن کرده و بر اطلاعات دستگاه های مختلف تمرکز کنند ، بهترین حالت را از هر دو جهان بدست آورید.

در حالی که می توانید با "هک های SEO" وقت بگذرانید ، بهترین راه برای بهبود دید آنلاین و افزایش تبدیل ، قالب بندی محتوا برای خوانندگان و روبات ها است. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه تجزیه متن ، کوتاه نگه داشتن پاراگراف ها و لیست گلوله ای ، خواندن مطالب شما را آسانتر می کند و رتبه ها را امروز افزایش می دهد!

متن را با برچسب های H2 تجزیه کنید
یکی از اولین کارهایی که می توانید برای بهبود سئوی داخلی انجام دهید این است که متن را با زیر عنوان H2 تجزیه کنید. این سرصفحه ها به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را برای تقویت جنبه فنی SEO وارد کنید ، و این سرفصل ها همچنین به خوانندگان شما کمک می کند تا محتویات شما را برای اولین بار به سایت شما برسانند.

در اینجا چند نکته سریع برای استفاده بیشتر از عناوین فرعی ذکر شده است:

من دوست دارم هر 300 کلمه یا بیشتر به عنوان فرعی H2 اضافه کنم.

هدرهای H3 را با 50 کلمه اضافی محتوا برای هر بخش در صورت لزوم وارد کنید.

در صورت امکان از کلمات کلیدی هدف و س questionsالات منطبق دقیق در عناوین فرعی استفاده کنید.

هنگام بهینه سازی محتوای موجود در صفحه ، با Google Search Console (GSC) موفقیت های زیادی کسب کرده ام. می توانید صفحه ای را در GSC باز کنید تا داده های شخص اول را در مورد محتوایی که Google برای شما رتبه بندی می کند پیدا کنید و سپس کلمات کلیدی را در بخش H2 و H3 سایت خود اضافه کنید تا پیشرفت خوبی در رتبه بندی مشاهده کنید.

با تجزیه مطالب خود با عناوین فرعی H2 و H3 ، مطالب خود را برای انسان ها و موتورهای جستجو آسان تر کنید. فراموش نکنید که با استفاده از کلمات کلیدی و س questionsالات دقیق در سرفصل های بخش ، برای حداکثر نتایج ، از این تاکتیک SEO در صفحه حداکثر استفاده را ببرید!

پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید
اگر می خواهید خوانندگان خود را درگیر کنید و تبدیلات بیشتری را انجام دهید ، باید هر اینچ محتوای خود را بر اساس نیازهای مخاطبان مورد نظر خود بهینه سازی کنید. خواندن بلوک های بزرگ متن دشوار است ، و این امر به ویژه در تلفن یا رایانه لوحی صادق است.

من دوست دارم پاراگراف ها را فقط به 2-3 جمله محدود کنم تا اطمینان حاصل شود که محتوا در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد و هنگام خواندن مطالب من ، خواننده را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

از نقاط گلوله ای استفاده کنید
نقاط گلوله یک ابزار قدرتمند کپی نویسی هستند زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات را به صورت مختصر خلاصه کرده و در عین حال توجه به داده های مهم را در قالب پانچ جلب کنید. در اینجا چند دلیل برای استفاده از نقاط مهم در محتوای خود برای تقویت SEO در صفحه ذکر شده است:

مطالب را تجزیه کرده و خواندن بلوک های متن را در دستگاه های تلفن همراه آسان کنید.

نکات ارزشمند را برای افزایش تبدیل صفحات وب سرویس و صفحات محصول برجسته کنید.

پیوندهای داخلی را به نقاط گلوله اضافه کنید تا مشتریان را در سفر خریدار راهنمایی کنید.

سعی کنید لیست نقاط گلوله را بین 3-7 گلوله نگه دارید. لیستهای کوتاهتر احمقانه به نظر می رسند و خواندن لیستهای طولانی دشوار است.

من دوست دارم یک لیست گلوله در پاراگراف اول هر پست وبلاگ قرار دهم تا به خوانندگان کمک کنم مطالب من را درک کنند ، بعلاوه این لیست گلوله می تواند به ایمن سازی یک قطعه برجسته کمک کند (بیشتر در مورد آن بعداً). من همچنین دوست دارم یک لیست گلوله ای نزدیک CTA ها اضافه کنم تا توجه خوانندگان را به خود جلب کند تا تبدیلات بیشتری را انجام دهد.

نقاط مهم فقط یک مثال از نحوه قالب بندی محتوا برای کمک به خوانندگان و موتورهای جستجو هستند- آنها تعادل کامل بین بازاریابی محتوا و تاکتیک های فنی SEO هستند.

2. برای قطعات برجسته بهینه سازی کنید
با تغییر جستجوی آنلاین ، گوگل دائماً الگوریتم های خود را به روز می کند تا اطلاعات مناسب را در اسرع وقت در اختیار جستجوگران قرار دهد. یک قطعه برجسته قطعه ای از اطلاعات است که Google در بالای فهرست ارگانیک قرار می دهد

s بر اساس جستجوهای جستجوی خاص است.

اگر می خواهید اعتبار برند خود را ایجاد کرده و ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید ، قطعات برجسته بهترین دوست شما هستند. در اینجا چند دلیل برای قالب بندی محتوای جدید و بهینه سازی محتوای موجود برای ایجاد قطعات برجسته ذکر شده است:

"موقعیت صفر" را در بالای تبلیغات پولی و سایر نتایج جستجوی ارگانیک غالب کنید.

با رتبه بندی در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر ، اعتبار برند خود را ایجاد کنید.

ترافیک واجد شرایط بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

با کلیک بیشتر افراد و پیوند دادن به مطالب شما ، پیوندهای بیشتری ایجاد کنید.

لیست آنلاین رقیب خود را در SERP ها پایین بیاورید.

چندین نوع قطعه برجسته وجود دارد که Google می تواند بر اساس هدف جستجو ، عبارت جستجو و سابقه جستجو نمایش دهد. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید محتوای خود را به روش های خاصی قالب بندی کنید تا به سه نوع اصلی از تصاویر برجسته کمک کنید.

پاراگراف دارای قطعه ای ویژه است
قطعات برجسته پاراگراف توضیحات 40 تا 50 کلمه را بر اساس یک عبارت جستجو با پیوند به محتوای منبع نشان می دهد. این نوع قطعه های برجسته را می توان با SEO مناسب در صفحه و قالب بندی محتوا ایمن کرد.


دوست دارم پاسخ و نکته اصلی محتوای خود را در پاراگراف اول پست های وبلاگ و مطالب آنلاین خلاصه کنم تا قطعات برجسته پاراگراف بیشتری را تضمین کنم. من همچنین دوست دارم یک خلاصه مختصر از بخشهای مختلف ایجاد کنم تا بتوانم قطعات برجسته تری را در سراسر محتوای خود ایجاد کنم.

قطعه برجسته فهرست
متوجه خواهید شد که اکثر انواع جستجوهای "چگونه باید" لیستی از قطعات برجسته را فعال می کنند. این اطلاعات در یک لیست شماره گذاری شده یا یک لیست گلوله ای ارائه می شود و راهی قدرتمند برای ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت های دستور العمل یا محتوای فرآیندی است.

  • ۰۰/۰۷/۰۳
  • پیمان حسینی

بازاریابی محتوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">