اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

بسیاری از بازاریابان از ویژگی های صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) از زاویه اشتباه استفاده می کنند. به جای این که بپرسید برای رتبه بندی ویژگی های SERP چه کاری می توانید انجام دهید ، بپرسید که ویژگی های SERP برای اطلاع از استراتژی محتوای شما چه کاری می تواند انجام دهد. با چرخاندن این فرایند فکری ، می توانید یک استراتژی محتوای موفق ایجاد کنید که در هر مرحله از سفر خریدار با مخاطبان شما صحبت می کند ، با استفاده از موثرترین قالب زبان و محتوا.

ویژگی های SERP به گونه ای طراحی شده اند که پاسخ مناسب ترین س toالات را در اختیار کاربران قرار دهند و قالب بندی شده اند تا این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنند. به عبارت دیگر ، زبان و قالب دقیق هر ویژگی SERP دقیق ترین نمایانگر نوع زبان و قالب محتوایی است که مخاطبان شما به دنبال آن هستند (حداقل طبق گوگل). به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، این طلا است. با کمی بررسی ، اکنون می توانید موضوعات کلیدی ، سبک و قالب ویژگی های SERP موجود برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را تقلید کنید ، محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما را دقیقاً در همان جایی که در سفر خریدار هستند ، و در فرمت مورد نظر آنها ، جذب کند.

ویژگی های برتر SERP ارگانیک
در حالی که ویژگی های SERP را جستجو می کنند ، بسیاری از بازاریابان کوتاهی می کنند زیرا مهمترین سرنخ را نادیده می گیرند: خود ویژگی SERP. ویژگی های SERP شامل دانش معنی داری در مورد مخاطبان شما و نحوه ترجیح آنها برای مصرف اطلاعات است. در اینجا چند مورد از محبوب ترین ویژگی های SERP ارگانیک مورد استفاده در Google آورده شده است:

نمودار دانش

قطعه ویژه

پرسش های مرتبط

بسته تصویر

بررسی ها

ویدیو

مقاله عمیق

در این بخش بعدی ، من این ویژگی ها را به مراحل سفر خریدار تقسیم می کنم و توضیح می دهم که چگونه می توانند استراتژی محتوای SEO شما را آگاه کنند.

همسویی ویژگی های SERP با مراحل سفر خریدار
مرحله آگاهی
مرحله اصلی خریدار مرحله آگاهی است ، جایی که مخاطبان شما از مشکل خود آگاه هستند و تحقیقات خود را برای درک و تعریف بهتر این مشکل آغاز می کنند. در این مرحله ، مخاطبان شما به دنبال توضیح مختصر مشکل هستند و هنوز برای راه حلی آماده نیستند. ویژگی های SERP که نشان دهنده مخاطبان مرحله آگاهی است عبارتند از:

نمودار دانش: اغلب اطلاعات بیوگرافی سطح بالا و تعاریف خوشه ای کلمات کلیدی را نشان می دهد. این ویژگی جزء اصلی مرحله آگاهی است.


قطعه ویژه: اغلب تعاریف واژه های کلیدی مختصر و توضیح مفاهیم یا مشکلات را ارائه می دهد. این ویژگی هنگامی که تعاریف و یا به س questionsالات "چیست" پاسخ می دهد ، جزء اصلی مرحله آگاهی است.


سionsالات مرتبط: هنگامی که پرس و جوها با "چیست" و "چگونه" آغاز می شود ، کاملاً با جنبه آموزشی مرحله آگاهی مطابقت دارد.


ویدئوها: فیلم های متداول و ویدئوهای نحوه انجام کار نشان دهنده تفکر سطح بالای مرحله آگاهی است.


تصاویر: اغلب نشان می دهد که یک کلمه کلیدی یک کلمه ای یا دم کوتاه ، مطابق با مرحله آگاهی است.


نکاتی در مورد استراتژی محتوا
هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان مرحله آگاهی ، مهم است که به خاطر داشته باشید که آنها درک کمی در مورد اینکه شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید و چرا این کار را انجام می دهید دارند. با پرداختن به این سوالات سطح بالا ، می توانید خود را به گونه ای معرفی کنید که شرکت شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت معرفی کند. هنگام انجام این کار ، به نوع زبانی که استفاده می کنید توجه زیادی داشته باشید.

ویژگی های SERP در مرحله آگاهی از سفر خریدار از زبان واضح و مختصر استفاده می کند ، بنابراین مطمئن شوید که شما نیز همین کار را انجام می دهید. از توصیفات گلدار یا توضیحات مبهم اجتناب کنید و تعاریف خود را کوتاه و دقیق (بین 40 تا 50 کلمه) نگه دارید.

به همین ترتیب ، این شانس شما برای ایجاد اعتماد با این مخاطبان آگاه جدید است. نگه داشتن مطالب شما آموزنده و قابل درک ، به ایجاد اعتماد کمک می کند ، این نشان می دهد که شما به آموزش مخاطبان خود بدون ایجاد اصطلاحات پیچیده صنعت یا مارک های سنگین اهمیت می دهید.

در این مرحله س journey الات زیادی در سفر خریدار وجود دارد و ایده خوبی است که هنگام مشاهده فرم پرسش و پاسخ در ویژگی SERP ، شامل آن شوید. در صورت امکان از سرصفحه ها ، نقاط گلوله و/یا لیست های شماره دار استفاده کنید و اسکن محتوا را بدون تخصیص زمان خود برای مخاطبان آسان کنید. تصاویر به ویژه در این مرحله مفید هستند ، اما مطمئن شوید که یک برچسب alt تصویر دارید.

مرحله ملاحظه
وسط سفر خریدار مرحله ملاحظه است. در این مرحله ، مخاطبان شما می توانند مشکل خود را تشخیص داده و درک کنند (با کمک محتوای آگاهی آموزشی شما) ، اما هنوز بهترین راه حل آن را نمی دانند. آنها به دنبال اطلاعاتی در مورد راه حل های مختلف هستند ، و می خواهند در مورد نحوه حل مشکل شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. ویژگی های SERP که نشان دهنده مخاطبان مرحله ملاحظه است عبارتند از:

قطعه ویژه: وقتی قطعه برای لیست ها یا مقایسه ها به جای تعاریف واضح قالب بندی می شود ، مرحله ملاحظه را نشان می دهد.


سionsالات مرتبط: "چرا" و سوالات فنی در مرحله بررسی سفر خریدار قرار دارند.


نظرات: بررسی خدمات یا محصول نشان می دهد که شما هستید

مخاطبان به طور فعال در حال جستجو و مقایسه راه حل ها هستند که با مرحله ملاحظه مطابقت دارد.


ویدئوها: ویدئوهای خدمات و محصولات در مرحله بررسی قرار می گیرند ، زیرا توضیح می دهند که چرا یک سرویس یا محصول خاص یک راه حل مناسب برای مشکل مخاطبان شما است.


نکاتی در مورد استراتژی محتوا
هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان مرحله توجه ، مهم است که بر ایجاد یک بحث جامع و قانع کننده تمرکز کنید. با استفاده از مثالهای خاص برای ارائه خدمات به عنوان ارزشمندترین راه حل برای مشکل مخاطبان خود ، می توانید نشان دهید که چگونه و چرا آنها باید در راه حل شما سرمایه گذاری کنند.

  • ۰۰/۰۷/۱۰
  • پیمان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">