اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر ، بسیاری از مشاغل با شرایط دشواری روبرو هستند و بودجه SEO خود را به رشته هایی منتقل می کنند که برد سریع تری را ارائه می دهند.

اما شما همچنین می توانید نتایج فوری را با SEO ایجاد کنید ، و این کار را می توان با بودجه کمی انجام داد حتی زمانی که در مقابل بازیکنان بزرگتر در صنعت خود قرار دارید.

در این پست وبلاگ ، چارچوب خود را برای انجام دویدن های SEO به شما نشان خواهم داد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید از توانایی Google برای فهرست بندی و رتبه بندی سریعتر به نفع خود استفاده کنید. بعداً ، یک مورد موردی به شما ارائه می شود ، جایی که ما از اسپرینت های SEO برای زنجیره ای از چشم پزشکان استفاده کردیم. نتیجه: افزایش رزرو تست های بینایی 73.

اما ابتدا ، بیایید نگاهی به طرح بندی صفحه اول Google (برای اکثر پرس و جوها) بیندازیم.

گوگل هنگام طراحی برای کاربر هرگز SEO ها را در نظر نگرفت. در نتیجه ، تغییر آنها در چند سال گذشته از قالب "10 پیوند آبی" به "پورتال" نتایج پیکربندی صفحه اول را چندین پیکسل پایین آورده است.


امروزه چهار تبلیغ Google در بالای SERP بیشتر پیکسل های بالای صفحه را پوشش می دهند. در بسیاری از موارد ، صفحه نمایش شما نیز می تواند با آگهی خرید Google پوشانده شود. جدا از تبلیغات ، Google فضای صفحه اول را با ویژگی های SERP مانند قطعات برجسته یا پلتفرم های خود مانند Youtube یا Google Maps پر می کند.

در برخی صنایع ، گوگل حتی موتور جستجوی رزرو خود را در بالای صفحه قرار می دهد. به عنوان مثال می توان به Google Flights یا Google Hotels اشاره کرد.

در چند ماه گذشته شاهد ترافیک دسکتاپ بیشتری بوده ایم ، اما به طور کلی کاربران به سمت تلفن همراه حرکت می کنند. صفحه نمایش آیفون 758 پیکسلی تقریباً غیرممکن است که از نظر ارگانیک بالاتر از سطح قرار بگیرید.

ما ، به عنوان SEO ، باید در نحوه انجام SEO تجدید نظر کنیم.

چالش گوگل
آیا شماره های خود را می دانید؟

برای یک پرس و جو خاص ، اگر رتبه شماره یک را داشته باشید ، نرخ کلیک مورد انتظار چقدر است؟ 20 درصد است؟ بیست و پنج؟ اینها برآوردهای معمولی از مطالعات معیار CTR هستند. اما در حقیقت ، برای درخواست های رقابتی ، CTR مناسب بسیار کمتر خواهد بود ، به این معنی که شما می توانید پرونده کسب و کار خود را بر اساس اعداد اشتباه تنظیم کنید.

در عوض ، توصیه می کنم به داده های کنسول جستجوی Google خود نگاه کنید تا ببینید CTR شما در رتبه بندی شماره یک برای یک اصطلاح بدون مارک چقدر است.

به عنوان مثال: در صنعت خرده فروشی من دارای رتبه مشتری به طور مداوم در رتبه یک برای یک عبارت عمومی عمومی با حجم جستجوی ماهانه 2.8K هستم. به نظر شما میزان CTR آنها چقدر است؟

3.8 درصد!


آنها تنها کسانی نیستند که CTR ناچیز دارند. با انجام برخی تحقیقات ، متوجه شدم که موقعیتهای سه و چهار این پرسش به ترتیب دارای 1.1٪ و 2.4٪ CTR بودند.

زمانی که CTR ها بیشتر بود ، من به دنبال کلمات کلیدی بزرگ می رفتم. در اوج دوران حرفه ای "کلمات کلیدی بزرگ" ، به رتبه 1 در گوگل (دانمارک) رسیدم که بزرگترین کلمه کلیدی در صنعت بانکداری است: "Lån" (وام). یک سال و نیم طول کشید تا از انتهای صفحه سه به شماره یک در گوگل برسید و این سرمایه گذاری برای مشتری بسیار خوب بود.

این استراتژی ساده بود ، با تمرکز بر SEO فنی ، عوامل درون صفحه و خارج از صفحه. به عبارت دیگر ، SEO همانطور که همیشه به آن نزدیک شده ایم. با این حال ، کار با SEO در یک سیلو من را ناامید کرد ، زیرا احساس کردم که می توانیم با همکاری در زمینه های مختلف و در بخش ها به نتایج بهتر و سریع تری برسیم.

در اکتبر 2018 ، یک بینش جدید به من این فرصت را داد تا روند تفکر SEO خود را دوباره ایجاد کنم. این باعث شد که من یک چارچوب جدید ایجاد کنم که SEO را با سایر فعالیتهای بازاریابی هماهنگ کند.

بینش بزرگ: گوگل سریعتر نمایه سازی و رتبه بندی می شود
در سال 2000 ، گوگل فهرست خود را هر پنج تا هشت هفته به روز می کرد. این امر به SEO به عنوان رشته ای که صبر مهم بود و نتایج آن یک پروژه طولانی مدت بود شهرت داد. این درک هنوز در داخل صنعت رایج است و بسیاری از SEO ها هنوز به مشتریان خود خواهند گفت که صبور باشند و انتظار دارند نتایج در عرض یک یا دو سال به دست آید.

با این حال ، اگر این کار را درست انجام دهید ، دیگر اینطور نیست.

بیایید سریع به سال 2018 برسیم: من متوجه شدم که گوگل دنده ها را تغییر داده است.

مشتری من قصد داشت از ماه اکتبر یک کمپین بازاریابی را اجرا کند. تیم SEO من دیر به مهمانی دعوت شد ، زیرا من فقط دو هفته قبل از شروع کمپین با مشتری ملاقات کردم.

من در مورد چارچوب زمانی چندان خوشبین نبودم تا نتایج آنها را بدست آورم ، اما ما به آن فرصت دادیم.

نتایج من را شگفت زده کرد.

طی 20 روز ، آنها از فهرست بندی نشده به رتبه سه در کلمه کلیدی اصلی خود رسیدند.

گیج شدم. این گوگل نبود که می شناختم.

این بینش بسیار بزرگ بود ، زیرا به این معنی بود که SEO می تواند از سیلوی کلاسیک خارج شود و بخشی از سایر فعالیتهای بازاریابی باشد.

ایده دویدن سئو متولد شد.

دوومیدانی SEO چیست؟
بیایید یک دقیقه متوقف شویم و فکر کنیم.

کمپین های بازاریابی هر چند وقت یکبار SEO را نادیده می گیرند؟ داده های SEO در واقع می توانند یک عنصر اصلی در بازاریابی باشند ، زیرا داده ها احساسات درونی کاربران را هنگام جستجو در گوگل نشان می دهند. این داده هایی است که بدست آوردن آن از مصاحبه های کیفی بسیار دشوار است.

آیا سعی کرده اید ماه ها پس از اجرای یک کمپین روابط عمومی ، نام ها را به پیوندها تبدیل کنید؟

تا به حال روی پروژه SEO کار کرده اید که هرگز با آن صحبت نکرده اید

  • ۰۰/۰۸/۱۵
  • پیمان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">