اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در ایجاد پیوند ، موارد کمی ناامیدکننده تر از یافتن فرصت مناسب پیوند است ، اما ناتوانی در یافتن آدرس ایمیل تماس.

احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده است - اگر می خواهید پیوند ایجاد کنید یا هر نوع ارتباطی را انجام دهید ، تقریباً همیشه مستلزم ارسال مقدار قابل توجهی ایمیل است. مقالات زیادی در مورد ایجاد روابط در زمینه ایجاد پیوند وجود دارد ، اما ایجاد روابط دشوار است حتی اگر آدرس ایمیل تماس را پیدا نکنید.

بنابراین ، برای امروز ، می خواهم روی این موضوع تمرکز کنم که چگونه می توانید در یافتن آن آدرس های ایمیل مهمتر شوید.

پیوند سازها زمان زیادی را صرف یافتن اطلاعات تماس می کنند و اغلب این فرایند ناامیدکننده است ، زیرا سوء استفاده از آدرس های ایمیل در واقع بسیار دشوار است. سایتی که هدف شما قرار گرفته ممکن است در وهله اول صفحه تماس نداشته باشد. یا اگر سایت دارای صفحه تماس باشد ، ممکن است فقط آدرس ایمیل عمومی را نشان دهد. و ، گاهی اوقات ، ممکن است سایت آدرسهای ایمیل زیادی را لیست کند. هشت نفر متفاوت با عناوین شغلی مشابه وجود دارند-آیا باید با مسئول روابط عمومی ، مدیر بازاریابی یا مدیر وب سایت تماس بگیرید؟ معلوم نیست

در هر صورت ، پیدا کردن آدرس ایمیل مناسب برای هرگونه کمپین موفقیت آمیز ضروری است. در صنعت ما ، اعداد و ارقام و پاسخ ها زیاد نیست. صادقانه بگویم ، شنیدن استاندارد صنعت تکان دهنده است - فقط 8.5 of از ایمیل های اطلاع رسانی پاسخ می دهند.

نمی توانم تعجب کنم که چگونه بسیاری از اشتباهات در طول راه با چنین میزان پاسخ کم انجام می شود.

در حالی که مطمئناً مواردی وجود دارد که هیچ روش تماس واضح و آشکاری وجود ندارد ، این استثناء است - نه یک قاعده! یک پیوند ساز با تجربه می داند که یافتن اطلاعات تماس مناسب برای موفقیت آنها ضروری است.

به همین دلیل است که من لیستی سریع از نکات و ابزارهایی را تهیه کرده ام که به شما کمک می کند آدرس های ایمیل و اطلاعات تماس مورد نیاز هنگام ایجاد پیوند را پیدا کنید.

و اگر از توصیه من پیروی کنید ، در اینجا نگاهی اجمالی به نتایجی است که می توانید انتظار داشته باشید:

تصویری از نرخ باز شدن و پاسخگویی بالا در یک ایمیل
در صورت تعجب ، ما کلیک ها را پیگیری نمی کنیم ؛)

همیشه با نگاه کردن به اطراف شروع کنید!
اول ، اجازه دهید با قانون طلایی من شروع کنم: قبل از روشن کردن هر ابزاری ، همیشه باید خودتان به طور دستی به دنبال ایمیل تماس صحیح باشید.

بر اساس تجربه من ، ابزارها و اتوماسیون آخرین راه حل هستند. اگر فقط به ابزارها و راه حل های خودکار تکیه کنید ، در نهایت ایمیل های اشتباه بیشتری نسبت به زمانی که قرار بود از مسیر دستی استفاده کنید ، دریافت خواهید کرد. یک دلیل ساده برای این وجود دارد: آدرس ایمیل ذکر شده در وب سایت مورد نظر شما ممکن است به طرز شگفت انگیزی متعلق به شخص مناسبی باشد که باید با آن تماس بگیرید!

در حال حاضر ، اگر از ابزاری استفاده می کنید ، ممکن است ده ها آدرس ایمیل ایجاد کند ، و شما هرگز در واقع به فرد صحیح ایمیل نمی زنید. دلیل دیگری که من از جستجوی دستی ایمیل ها حمایت می کنم این است که بسیاری از ابزارهای یافتن ایمیل محدود هستند و فقط می توانند آدرس های ایمیل مربوط به نام دامنه را پیدا کنند. بنابراین ، اگر یک مدیر وب سایت وجود داشته باشد که آدرس ایمیل @gmail.com داشته باشد ، ابزار یافتن ایمیل آن را پیدا نمی کند.

همچنین مهم است که فقط با افرادی تماس بگیرید که به شدت معتقدید به ایمیل شما علاقه مند هستند تا از GDPR پیروی کنید.

بنابراین ، همیشه جستجوی دستی خود را با جستجوی اطراف سایت شروع کنید. معمولاً پیوندی به صفحه تماس در سرصفحه ، پاورقی یا نوار کناری وجود دارد. اگر صفحه ای به صراحت با عنوان "مخاطب" وجود ندارد ، یا اگر صفحه تماس فقط دارای آدرس های ایمیل عمومی است ، در این صورت است که من توصیه می کنم در صورت وجود ، به صفحه "درباره ما" بروید.

شما همیشه می خواهید یک ایمیل شخصی پیدا کنید ، نه یک ایمیل عمومی یا یک فرم تماس. اطلاع رسانی زمانی موثرتر است که بتوانید با فرد خاصی تماس بگیرید ، نه با کسی که آن روز info@domain.com را بررسی می کند.

اگر با ایمیل های زیادی روبرو شدید و مطمئن نیستید که بهترین فرد برای تماس با چه کسی است ، پیشنهاد می کنم یک ایمیل به بهترین احساس خود ارسال کنید که چیزی شبیه به این است:


و چه کسی می داند ، حتی ممکن است پاسخی مانند این دریافت کنید:

تصویر صفحه پاسخی که به شما می گوید با شخص دیگری تماس بگیرید
اگر در این مرحله نتوانستید آدرس ایمیل را پیدا کنید ، به بخش بعدی می روم.

از موتورهای جستجو کمک بخواهید
شاید صفحه مخاطبی که به دنبال آن هستید به خوبی پنهان شده باشد. شاید آنها نمی خواهند خیلی با آنها تماس گرفته شود یا به شدت نیاز به یک فرد UX جدید دارند.

برای کمک می توانید به موتورهای جستجو مراجعه کنید.

موتور جستجوی من اخیراً Startpage است. آنها به عنوان خصوصی ترین موتور جستجوی جهان شناخته می شوند ، SERP های Google را به گونه ای نمایش می دهند که به شما این احساس را ندهد که به تازگی وارد میدان تایمز شده اید. آنها همچنین یک گزینه جالب برای مرور ناشناس نتایج جستجو با "نمای ناشناس" دارند.

برای اهداف ما ، من از سایت: عملگر جستجو مانند این استفاده می کنم:


اگر در واقع یک صفحه تماس یا ایمیل در جایی در وب سایت آنها وجود دارد که نتوانستید آن را پیدا کنید ، هر موتور جستجوی شایسته آن را برای شما پیدا می کند. اگر درخواست سایت فوق r نیست

  • پیمان حسینی
  • ۰
  • ۰

ما می دانیم که روش های متعددی برای ایجاد سرنخ های فروش B2B وجود دارد ، اما بگذارید اعتراف کنیم که همان روش های قدیمی تا سرحد مرگ انجام شده است.

زمان آن فرا رسیده است که روشی غیر متعارف برای تولید سرب ، به ویژه برای شرکت های B2B اتخاذ کنید ، زیرا B2B یک بازی متفاوت با B2C است - و استراتژی های شما باید مخاطبان شما را منعکس کند.

به عنوان یک تجدید ، در اینجا تفاوت اهداف سازمان در بخش B2C و بخش B2B ذکر شده است:


منبع: Venngage

قبل از شروع به تفصیل این روش های B2B ، مهم است که به خاطر داشته باشید که تولید سرب یک معامله یک طرفه نیست.

شما باید برای آزمایش استراتژی ها و محتوای خود A/B باز باشید. به طور منظم عملکرد محتوا ، معیارها ، تبدیل ها را دنبال کنید و آماده بهبود باشید.

بنابراین ، این روشهای غیرمتعارف برای ایجاد سرنخ فروش B2B چیست؟ بخوانید تا متوجه شوید.

1. محتوای مناسب برای سرنخ های فروش B2B
محتوای B2B بر روی نام تجاری و نمایندگی متمرکز است و شما می خواهید موادی ایجاد کنید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

در صورت عدم تبدیل مشتری به محتوای خود ، توجه زیادی به آنها نخواهد شد - اینها فروش مناسب B2B برای شرکت شما نیستند.

چگونه می توانید بازاریابی محتوایی خود را بر اساس مخاطب B2B مناسب تنظیم کنید؟

پرسونای خریدار
اکثر مشاغل با ایجاد شخصیت های مخاطب به آنها کمک می کنند تا به بازار هدف خود برسند. در عرصه B2B ، به دنبال شرکتی نباشید-به دنبال تصمیم گیرندگان درون آن شرکت باشید.

هر شرکت هدف دارای چند فرد کلیدی خواهد بود که تصمیم می گیرند کدام محصولات و خدمات به نفع تجارت باشد. اینها تصمیم گیرندگان هستند که محتوای شما باید متناسب با آنها باشد و برای آنها می توانید شخصیت خریدار ایجاد کنید ، مانند این مثال:


منبع: Venngage

تعیین کنید که چه افرادی در یک کسب و کار بیشتر به محصول یا خدمات شما احتیاج دارند و بر اساس موارد زیر شخصیت خریدار خود را بسازید:

سن
محل
عنوان شغلی
سطح در شرکت
کانال های محتوای ترجیحی
اهداف مورد نظر
نقاط درد
برای تسهیل فرایند تولید محتوا ، یک نمودار جریان با این جزئیات ایجاد کنید. این همچنین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام کانالها بیشترین جذب را برای شما خواهند داشت.

قصد جستجو
هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید ، گام بعدی شما در تنظیم محتوا برای به دست آوردن سرنخ فروش B2B ، تعیین قصد جستجوی آنها است ، که می تواند شکل های مختلفی داشته باشد:

جستجوی اطلاعات
جستجو برای خرید
جستجو برای یادگیری
به عنوان یک شرکت عمدتا B2B ، قبل از ایجاد یک محتوا ، تحقیقات گسترده ای انجام می دهیم. ما کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را بررسی می کنیم ، اما Google را نیز بررسی می کنیم ، بخش "مردم همچنین س Askال می کنند" ، AnswerThePublic ، و نظرسنجی هایی را در بین بازاریابان دیگر انجام می دهیم.

کلمات کلیدی و اصطلاحات مربوط به مخاطبان خود را انتخاب کنید - نه فقط بر اساس حجم جستجو. جستجوهای رایج در صنعت شما مصرف کنندگان B2C بیشتری را به خود جلب می کند ، در حالی که کلمات کلیدی متمرکز که ارزش بالاتری دارند ، اما حجم جستجوی کمتری دارند ، معمولاً در حوزه B2B قرار می گیرند.

2. نحوه استفاده از بازاریابی ایمیلی B2B
بازاریابی ایمیلی B2B نسبت کلیک به باز شدن بالاتری نسبت به B2C دارد و برای 59 درصد از بازاریابان B2B کانال مطلوبی است.

این یک کانال است که به طور مداوم می تواند منجر به فروش B2B شود - اگر درست انجام شود. شما باید چند نکته را در نظر داشته باشید تا بازاریابی ایمیلی به یک کانال موفق تولید کننده سرنخ تبدیل شود.

بازاریابی ایمیلی خودکار
تیم های بازاریابی مزایای خودکارسازی فرایندها را می دانند: گردش کار روانتر ، زمان پردازش سریعتر و زمان به جای کارهای تکراری به خلاقیت منتقل می شود.

اما خودکار بازاریابی ایمیلی شما همچنین به ایجاد سرنخ فروش B2B کمک می کند.

می توانید از اتوماسیون بازاریابی برای تقسیم بندی ایمیل ها ، ارسال کمپین های هدفمند ، پاسخ به چرخ دستی های رها شده و تبدیل مشتریان استفاده کنید ، همانطور که در این نمودار توضیح داده شده است:


منبع: Venngage

این سناریو را تصور کنید: مشتری به آخرین مرحله خرید می رسد ، اما بلافاصله قبل از خرید سایت شما را ترک می کند. این که آیا مشتری منحرف شده است ، ارتباط خود را از دست داده یا نظر خود را تغییر داده است ، این به عهده شرکت شما است که او را تشویق کند تا این فرایند را به پایان برساند.

اگر رها کردن سبد خرید به صورت دستی انجام می شود ، این مشتری ممکن است با مشکل روبرو شود یا پس از تصمیم گیری در مورد مارک دیگر به خوبی پاسخ دهد.

اتوماسیون ایمیل را می توان طوری برنامه ریزی کرد که بلافاصله پس از رها کردن سبد خرید به آنها پاسخ دهد - و مشتری را به دست آورده اید که در غیر این صورت از دست می رفت.

تحویل ایمیل
خودکارسازی ایمیل ها یک چیز است ، اما آیا مشتریان شما ایمیل های شما را دریافت می کنند؟ شما می توانید بهترین محتوا را در صنعت خود ایجاد کنید ، اما اگر خبرنامه های شما در پوشه هرزنامه قرار گیرند ، مقدار کمی خواهد داشت.

مارک ها می توانند با پیروی از این شیوه ها ، قابلیت ارسال ایمیل خود را بهبود بخشیده و سرنخ B2B بیشتری را جذب کنند:

ایمیل هایی که به جای نام یک شخص با نام شرکت ارسال می شوند ، بیشتر در پوشه هرزنامه قرار می گیرند یا اصلا باز نمی شوند. از آدرس فردی برای ارسال ایمیل استفاده کنید و گزینه پاسخ به آن آدرس را وارد کنید.
فرکانس کمپین های ایمیل خود را زیاد تغییر ندهید. دوره های خاصی وجود دارد که شما ایمیل های بیشتری ارسال می کنید ، اما تا آنجا که ممکن است سازگار باشید تا مشترکان شما بدانند چه زمانی باید منتظر ایمیل های شما باشند.
به طور مرتب لیست های خود را بررسی و تمیز کنید تا به آدرس هایی که دیگر وجود ندارند ایمیل ارسال نکنید و باعث افزایش میزان ایمیل شما شود

نرخ گزاف گویی ur
محتوای ایمیل
هنگام ایجاد محتوای ایمیل خود ، این موارد را در نظر داشته باشید زیرا در پایان روز ، محتوای ایمیل شما بیشترین موفقیت را در به دست آوردن فروش B2B برای شما دارد:

محتوای شما باید با نام تجاری شما سازگار باشد. در مورد محصولات ، خدمات ، رویدادها ، اخبار صنعت و آخرین پست های وبلاگ خود ایمیل ارسال کنید.
برای خبرنامه های بازاریابی خود یک طراحی ثابت ایجاد کنید ، از جمله عناصر نام تجاری مانند لوگو ، رنگ مارک و فونت.
سراغ روش فروش سخت نروید! اگر هر ایمیلی محصولات شما را به لیست شما می فروشد ، افراد اشتراک خود را لغو می کنند.
با اشتراک گذاری اخبار ، به روز رسانی ها و داستانهایی که زندگی مشتریان شما را غنی می کند ، کلیک کنید و ایمیل های خود را باز کنید.
3. رویدادهای ترکیبی
همایش ها همیشه محل مناسبی برای فروش بالقوه B2B بوده اند ، زیرا فضاهای مشترکی برای افرادی با علایق مشابه است. اما سال 2020 همه چیز را تغییر داد.

اگرچه واکسن COVID-19 برای توزیع آماده است ، اما بازگشت به حالت عادی مدتی طول می کشد. ما شاهد افزایش رویدادهای مجازی در سال 2020 بوده ایم ، اما آینده شبکه در رویدادهای ترکیبی ، مانند اعلامیه های سالانه اپل ، نهفته است.

با ترکیب عناصر فیزیکی و مجازی و شرکت کنندگان ، رویدادهای ترکیبی امکان دسترسی به تعداد بیشتری از متخصصان و مشتریان صنعت را فراهم می کند.

سه راه برای به دست آوردن امتیاز فروش B2B از رویدادهای ترکیبی وجود دارد:

در رویداد شرکت کنید: بازاریابان B2B باید به دنبال شرکت در رویدادهای ترکیبی بیشتر در صنعت خود باشند تا با مشتریان بالقوه ملاقات کنند.
مشارکت در رویدادها: برای شرکت در سخنرانی در کنفرانس ها جستجو کنید تا کسب و کار خود را به عنوان یک رهبر فکری در این زمینه معرفی کنید و منجر به تولید ارگانهای بیشتر شود.
برگزاری رویدادها: کسب و کار شما می تواند رویدادهای ترکیبی را برای ارتباط با متخصصان حوزه شما و ایجاد مشارکت با مشتریان احتمالی برگزار کند.
رویدادها می توانند کار بسیار سختی باشند ، اما پتانسیل به دست آوردن سرنخ ها ، جذب مشتری و افزایش ROI باعث می شود که این روند ارزش داشته باشد.

  • پیمان حسینی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از بازاریابان از ویژگی های صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) از زاویه اشتباه استفاده می کنند. به جای این که بپرسید برای رتبه بندی ویژگی های SERP چه کاری می توانید انجام دهید ، بپرسید که ویژگی های SERP برای اطلاع از استراتژی محتوای شما چه کاری می تواند انجام دهد. با چرخاندن این فرایند فکری ، می توانید یک استراتژی محتوای موفق ایجاد کنید که در هر مرحله از سفر خریدار با مخاطبان شما صحبت می کند ، با استفاده از موثرترین قالب زبان و محتوا.

ویژگی های SERP به گونه ای طراحی شده اند که پاسخ مناسب ترین س toالات را در اختیار کاربران قرار دهند و قالب بندی شده اند تا این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنند. به عبارت دیگر ، زبان و قالب دقیق هر ویژگی SERP دقیق ترین نمایانگر نوع زبان و قالب محتوایی است که مخاطبان شما به دنبال آن هستند (حداقل طبق گوگل). به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، این طلا است. با کمی بررسی ، اکنون می توانید موضوعات کلیدی ، سبک و قالب ویژگی های SERP موجود برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را تقلید کنید ، محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما را دقیقاً در همان جایی که در سفر خریدار هستند ، و در فرمت مورد نظر آنها ، جذب کند.

ویژگی های برتر SERP ارگانیک
در حالی که ویژگی های SERP را جستجو می کنند ، بسیاری از بازاریابان کوتاهی می کنند زیرا مهمترین سرنخ را نادیده می گیرند: خود ویژگی SERP. ویژگی های SERP شامل دانش معنی داری در مورد مخاطبان شما و نحوه ترجیح آنها برای مصرف اطلاعات است. در اینجا چند مورد از محبوب ترین ویژگی های SERP ارگانیک مورد استفاده در Google آورده شده است:

نمودار دانش

قطعه ویژه

پرسش های مرتبط

بسته تصویر

بررسی ها

ویدیو

مقاله عمیق

در این بخش بعدی ، من این ویژگی ها را به مراحل سفر خریدار تقسیم می کنم و توضیح می دهم که چگونه می توانند استراتژی محتوای SEO شما را آگاه کنند.

همسویی ویژگی های SERP با مراحل سفر خریدار
مرحله آگاهی
مرحله اصلی خریدار مرحله آگاهی است ، جایی که مخاطبان شما از مشکل خود آگاه هستند و تحقیقات خود را برای درک و تعریف بهتر این مشکل آغاز می کنند. در این مرحله ، مخاطبان شما به دنبال توضیح مختصر مشکل هستند و هنوز برای راه حلی آماده نیستند. ویژگی های SERP که نشان دهنده مخاطبان مرحله آگاهی است عبارتند از:

نمودار دانش: اغلب اطلاعات بیوگرافی سطح بالا و تعاریف خوشه ای کلمات کلیدی را نشان می دهد. این ویژگی جزء اصلی مرحله آگاهی است.


قطعه ویژه: اغلب تعاریف واژه های کلیدی مختصر و توضیح مفاهیم یا مشکلات را ارائه می دهد. این ویژگی هنگامی که تعاریف و یا به س questionsالات "چیست" پاسخ می دهد ، جزء اصلی مرحله آگاهی است.


سionsالات مرتبط: هنگامی که پرس و جوها با "چیست" و "چگونه" آغاز می شود ، کاملاً با جنبه آموزشی مرحله آگاهی مطابقت دارد.


ویدئوها: فیلم های متداول و ویدئوهای نحوه انجام کار نشان دهنده تفکر سطح بالای مرحله آگاهی است.


تصاویر: اغلب نشان می دهد که یک کلمه کلیدی یک کلمه ای یا دم کوتاه ، مطابق با مرحله آگاهی است.


نکاتی در مورد استراتژی محتوا
هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان مرحله آگاهی ، مهم است که به خاطر داشته باشید که آنها درک کمی در مورد اینکه شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید و چرا این کار را انجام می دهید دارند. با پرداختن به این سوالات سطح بالا ، می توانید خود را به گونه ای معرفی کنید که شرکت شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت معرفی کند. هنگام انجام این کار ، به نوع زبانی که استفاده می کنید توجه زیادی داشته باشید.

ویژگی های SERP در مرحله آگاهی از سفر خریدار از زبان واضح و مختصر استفاده می کند ، بنابراین مطمئن شوید که شما نیز همین کار را انجام می دهید. از توصیفات گلدار یا توضیحات مبهم اجتناب کنید و تعاریف خود را کوتاه و دقیق (بین 40 تا 50 کلمه) نگه دارید.

به همین ترتیب ، این شانس شما برای ایجاد اعتماد با این مخاطبان آگاه جدید است. نگه داشتن مطالب شما آموزنده و قابل درک ، به ایجاد اعتماد کمک می کند ، این نشان می دهد که شما به آموزش مخاطبان خود بدون ایجاد اصطلاحات پیچیده صنعت یا مارک های سنگین اهمیت می دهید.

در این مرحله س journey الات زیادی در سفر خریدار وجود دارد و ایده خوبی است که هنگام مشاهده فرم پرسش و پاسخ در ویژگی SERP ، شامل آن شوید. در صورت امکان از سرصفحه ها ، نقاط گلوله و/یا لیست های شماره دار استفاده کنید و اسکن محتوا را بدون تخصیص زمان خود برای مخاطبان آسان کنید. تصاویر به ویژه در این مرحله مفید هستند ، اما مطمئن شوید که یک برچسب alt تصویر دارید.

مرحله ملاحظه
وسط سفر خریدار مرحله ملاحظه است. در این مرحله ، مخاطبان شما می توانند مشکل خود را تشخیص داده و درک کنند (با کمک محتوای آگاهی آموزشی شما) ، اما هنوز بهترین راه حل آن را نمی دانند. آنها به دنبال اطلاعاتی در مورد راه حل های مختلف هستند ، و می خواهند در مورد نحوه حل مشکل شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. ویژگی های SERP که نشان دهنده مخاطبان مرحله ملاحظه است عبارتند از:

قطعه ویژه: وقتی قطعه برای لیست ها یا مقایسه ها به جای تعاریف واضح قالب بندی می شود ، مرحله ملاحظه را نشان می دهد.


سionsالات مرتبط: "چرا" و سوالات فنی در مرحله بررسی سفر خریدار قرار دارند.


نظرات: بررسی خدمات یا محصول نشان می دهد که شما هستید

مخاطبان به طور فعال در حال جستجو و مقایسه راه حل ها هستند که با مرحله ملاحظه مطابقت دارد.


ویدئوها: ویدئوهای خدمات و محصولات در مرحله بررسی قرار می گیرند ، زیرا توضیح می دهند که چرا یک سرویس یا محصول خاص یک راه حل مناسب برای مشکل مخاطبان شما است.


نکاتی در مورد استراتژی محتوا
هنگام ایجاد محتوا برای مخاطبان مرحله توجه ، مهم است که بر ایجاد یک بحث جامع و قانع کننده تمرکز کنید. با استفاده از مثالهای خاص برای ارائه خدمات به عنوان ارزشمندترین راه حل برای مشکل مخاطبان خود ، می توانید نشان دهید که چگونه و چرا آنها باید در راه حل شما سرمایه گذاری کنند.

  • پیمان حسینی
  • ۰
  • ۰

سئو روی صفحه چیست؟
سئوی داخلی زمانی است که هنر نوشتن را با علم سئو ترکیب کرده و صفحات فردی را برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید. سئوی داخلی شامل همه چیز از برچسب های متا ، قالب محتوا و بهینه سازی کلمات کلیدی است تا محتوای شما توسط موتورهای جستجو پیدا شود و مخاطبان شما را مجبور به تغییر با شما کند.

در حالی که این تنها یک بخش از معادله است ، SEO درون صفحه محتوای شما را برای مطابقت با قصد مشتری ، تعامل کاربر و تاکتیک های افزایش تبدیل راهنمایی می کند.

اگر نمی خواهید گم شوید ، قبل از رفتن به جنگل باید نقشه ای روی خود داشته باشید. درست مانند پیاده روی ، اگر می خواهید در مسیر مقصد خود باقی بمانید ، باید ایده خوبی از محل سفر خود داشته باشید.

همان خط فکری را می توان برای تولید محتوا نیز به کار برد ، زیرا شما باید بدانید که چگونه محتوا را در سایت خود ساختار دهید تا به نتایج جستجو کمک کرده و نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد تا بتواند تبدیل بیشتری انجام دهد.

نوشتن محتوایی که در گوگل رتبه بندی کند و باعث تبدیل شود کار آسانی نیست ، اما اگر چند مرحله ساده را دنبال کنید ، در رتبه بندی قرار خواهید گرفت ، کلیک های بیشتری را انجام می دهید و در همه نوع دستگاه برای مشتریان جذابیت دارد. بیایید نگاهی به سه تاکتیک بهینه سازی روی صفحه بیندازیم که می توانید از آنها برای ارسال پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب استفاده کنید.

1. قالب بندی محتوا برای خوانندگان و روبات ها
یک استراتژی SEO باید بر اساس نیازهای مشتریان شما ایجاد شود تا عوامل رتبه بندی را تحت تأثیر قرار دهد و خوانندگان شما را وادار به تعامل با محتوای شما کند.

خدمت به این دو هدف دشوار است ، اما می توانید با قالب بندی محتوای خود به روشی که به روبات ها و خوانندگان کمک می کند محتوا را اسکن کرده و بر اطلاعات دستگاه های مختلف تمرکز کنند ، بهترین حالت را از هر دو جهان بدست آورید.

در حالی که می توانید با "هک های SEO" وقت بگذرانید ، بهترین راه برای بهبود دید آنلاین و افزایش تبدیل ، قالب بندی محتوا برای خوانندگان و روبات ها است. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه تجزیه متن ، کوتاه نگه داشتن پاراگراف ها و لیست گلوله ای ، خواندن مطالب شما را آسانتر می کند و رتبه ها را امروز افزایش می دهد!

متن را با برچسب های H2 تجزیه کنید
یکی از اولین کارهایی که می توانید برای بهبود سئوی داخلی انجام دهید این است که متن را با زیر عنوان H2 تجزیه کنید. این سرصفحه ها به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را برای تقویت جنبه فنی SEO وارد کنید ، و این سرفصل ها همچنین به خوانندگان شما کمک می کند تا محتویات شما را برای اولین بار به سایت شما برسانند.

در اینجا چند نکته سریع برای استفاده بیشتر از عناوین فرعی ذکر شده است:

من دوست دارم هر 300 کلمه یا بیشتر به عنوان فرعی H2 اضافه کنم.

هدرهای H3 را با 50 کلمه اضافی محتوا برای هر بخش در صورت لزوم وارد کنید.

در صورت امکان از کلمات کلیدی هدف و س questionsالات منطبق دقیق در عناوین فرعی استفاده کنید.

هنگام بهینه سازی محتوای موجود در صفحه ، با Google Search Console (GSC) موفقیت های زیادی کسب کرده ام. می توانید صفحه ای را در GSC باز کنید تا داده های شخص اول را در مورد محتوایی که Google برای شما رتبه بندی می کند پیدا کنید و سپس کلمات کلیدی را در بخش H2 و H3 سایت خود اضافه کنید تا پیشرفت خوبی در رتبه بندی مشاهده کنید.

با تجزیه مطالب خود با عناوین فرعی H2 و H3 ، مطالب خود را برای انسان ها و موتورهای جستجو آسان تر کنید. فراموش نکنید که با استفاده از کلمات کلیدی و س questionsالات دقیق در سرفصل های بخش ، برای حداکثر نتایج ، از این تاکتیک SEO در صفحه حداکثر استفاده را ببرید!

پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید
اگر می خواهید خوانندگان خود را درگیر کنید و تبدیلات بیشتری را انجام دهید ، باید هر اینچ محتوای خود را بر اساس نیازهای مخاطبان مورد نظر خود بهینه سازی کنید. خواندن بلوک های بزرگ متن دشوار است ، و این امر به ویژه در تلفن یا رایانه لوحی صادق است.

من دوست دارم پاراگراف ها را فقط به 2-3 جمله محدود کنم تا اطمینان حاصل شود که محتوا در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد و هنگام خواندن مطالب من ، خواننده را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

از نقاط گلوله ای استفاده کنید
نقاط گلوله یک ابزار قدرتمند کپی نویسی هستند زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات را به صورت مختصر خلاصه کرده و در عین حال توجه به داده های مهم را در قالب پانچ جلب کنید. در اینجا چند دلیل برای استفاده از نقاط مهم در محتوای خود برای تقویت SEO در صفحه ذکر شده است:

مطالب را تجزیه کرده و خواندن بلوک های متن را در دستگاه های تلفن همراه آسان کنید.

نکات ارزشمند را برای افزایش تبدیل صفحات وب سرویس و صفحات محصول برجسته کنید.

پیوندهای داخلی را به نقاط گلوله اضافه کنید تا مشتریان را در سفر خریدار راهنمایی کنید.

سعی کنید لیست نقاط گلوله را بین 3-7 گلوله نگه دارید. لیستهای کوتاهتر احمقانه به نظر می رسند و خواندن لیستهای طولانی دشوار است.

من دوست دارم یک لیست گلوله در پاراگراف اول هر پست وبلاگ قرار دهم تا به خوانندگان کمک کنم مطالب من را درک کنند ، بعلاوه این لیست گلوله می تواند به ایمن سازی یک قطعه برجسته کمک کند (بیشتر در مورد آن بعداً). من همچنین دوست دارم یک لیست گلوله ای نزدیک CTA ها اضافه کنم تا توجه خوانندگان را به خود جلب کند تا تبدیلات بیشتری را انجام دهد.

نقاط مهم فقط یک مثال از نحوه قالب بندی محتوا برای کمک به خوانندگان و موتورهای جستجو هستند- آنها تعادل کامل بین بازاریابی محتوا و تاکتیک های فنی SEO هستند.

2. برای قطعات برجسته بهینه سازی کنید
با تغییر جستجوی آنلاین ، گوگل دائماً الگوریتم های خود را به روز می کند تا اطلاعات مناسب را در اسرع وقت در اختیار جستجوگران قرار دهد. یک قطعه برجسته قطعه ای از اطلاعات است که Google در بالای فهرست ارگانیک قرار می دهد

s بر اساس جستجوهای جستجوی خاص است.

اگر می خواهید اعتبار برند خود را ایجاد کرده و ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید ، قطعات برجسته بهترین دوست شما هستند. در اینجا چند دلیل برای قالب بندی محتوای جدید و بهینه سازی محتوای موجود برای ایجاد قطعات برجسته ذکر شده است:

"موقعیت صفر" را در بالای تبلیغات پولی و سایر نتایج جستجوی ارگانیک غالب کنید.

با رتبه بندی در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر ، اعتبار برند خود را ایجاد کنید.

ترافیک واجد شرایط بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

با کلیک بیشتر افراد و پیوند دادن به مطالب شما ، پیوندهای بیشتری ایجاد کنید.

لیست آنلاین رقیب خود را در SERP ها پایین بیاورید.

چندین نوع قطعه برجسته وجود دارد که Google می تواند بر اساس هدف جستجو ، عبارت جستجو و سابقه جستجو نمایش دهد. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید محتوای خود را به روش های خاصی قالب بندی کنید تا به سه نوع اصلی از تصاویر برجسته کمک کنید.

پاراگراف دارای قطعه ای ویژه است
قطعات برجسته پاراگراف توضیحات 40 تا 50 کلمه را بر اساس یک عبارت جستجو با پیوند به محتوای منبع نشان می دهد. این نوع قطعه های برجسته را می توان با SEO مناسب در صفحه و قالب بندی محتوا ایمن کرد.


دوست دارم پاسخ و نکته اصلی محتوای خود را در پاراگراف اول پست های وبلاگ و مطالب آنلاین خلاصه کنم تا قطعات برجسته پاراگراف بیشتری را تضمین کنم. من همچنین دوست دارم یک خلاصه مختصر از بخشهای مختلف ایجاد کنم تا بتوانم قطعات برجسته تری را در سراسر محتوای خود ایجاد کنم.

قطعه برجسته فهرست
متوجه خواهید شد که اکثر انواع جستجوهای "چگونه باید" لیستی از قطعات برجسته را فعال می کنند. این اطلاعات در یک لیست شماره گذاری شده یا یک لیست گلوله ای ارائه می شود و راهی قدرتمند برای ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت های دستور العمل یا محتوای فرآیندی است.

  • پیمان حسینی