اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

هر صنعتی چند افسانه دارد که حقیقت را تحت الشعاع قرار می دهد و چاپ صفحه نیز تفاوتی ندارد. شخصی از یکی از دوستانش که در فیس بوک خوانده بود شنید که لباس سفارشی هزینه زیادی دارد، بنابراین باید برای همیشه و در همه جا در مورد تمام سفارشات چاپ روی صفحه صدق کند. لاک حساس

درست؟ اشتباه! این تنها یک نمونه از افسانه های بسیاری است که می تواند افراد را گیج کند و آنها را از طراحی طرح های تی شرت خود باز دارد. چاپ سیلک شابلون

R&P Prints به عنوان شرکت برتر ارائه دهنده چاپ روی صفحه در تورنتو، سخت کار می کند تا این تصورات غلط را از بین ببرد. ما با شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد از سراسر کانادا کار می‌کنیم تا نشان دهیم چاپ سیلک واقعا چگونه کار می‌کند.

ما فکر می‌کنیم که چاپ روی صفحه ما خودش صحبت می‌کند، اگرچه بسیاری از مشتریان راضی نظرات خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته‌اند تا به ما رتبه 4.5 ستاره را در Google Reviews بدهند. ما نمرات برتر را به دست آورده ایم زیرا طرح های شما را بی عیب و نقص به هر لباسی که نیاز دارید منتقل می کنیم. ما انتخاب گسترده ای از لباس ها و مارک ها را برای کمک به افزایش فروش، تبلیغ رویدادها یا جشن گرفتن برند خود ارائه می دهیم. کلیشه سیلک اسکرین

ما همچنین عاشق به روز رسانی این وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات داخلی در مورد صنعت هستیم. امروز، ما از آن برای ارائه حقیقت پشت رایج ترین افسانه ها در مورد چاپ روی صفحه استفاده می کنیم.

افسانه شماره 1: ملزومات چاپ سیلک گران است

شاید بزرگترین افسانه در مورد صنعت چاپ صفحه گران بودن آن باشد. بسیاری از شرکت‌های چاپ روی صفحه این شهرت را به دست می‌آورند زیرا اغلب سفارش‌های انبوه را انجام می‌دهند و هزاران پیراهن را برای یک پروژه جداگانه چاپ می‌کنند.

سفارشات انبوه انبوه معمولاً بهترین صرفه جویی در هزینه را برای هر کالای لباس به اشتراک می گذارند، اما اگر تنها به 100 پیراهن برای تیم داوطلب خود نیاز داشته باشید، قیمت کل یک کار بزرگ ممکن است شما را بترساند.

خوشبختانه، هر شرکت چاپ سیلک اسکرین قانونی هزینه‌های هر کار را کاهش می‌دهد و محدودیت‌های مناسبی را برای نیازهای پروژه شما تعیین می‌کند. ما با ارائه تخمین رایگان، بدون هزینه راه‌اندازی، و تحویل رایگان در هر سفارش، بدون در نظر گرفتن اندازه، قیمت را جبران می‌کنیم.

افسانه شماره 2: چاپ سیلک فقط برای تی شرت است

به تی شرت نیاز ندارید؟ مشکلی نیست اکثر شرکت‌های چاپ سیلک اسکرین از تجهیزات پیچیده‌ای استفاده می‌کنند که می‌تواند طرح‌های شما را تقریباً روی هر ماده‌ای منتقل کند.

در اینجا در R&P Prints، ما با لباس های سفارشی زیر کار می کنیم:

لباس های فعال
کیف و لوازم جانبی
پشم گوسفند
سرپوش
ماسک ها
شلوار و شورت
پولوها
پوشیدن ایمنی
سویشرت و شلوار گرمکن
لباس کار
این شایعه از کجا آمده است؟ ممکن است ما در تداوم این افسانه مقصر باشیم، اما شما باید ما را عذرخواهی کنید. نه تنها کارهای سفارشی چاپ تی شرت نمایانگر بخش عمده کاری است که ما تولید می کنیم، بلکه تی شرت نیز یک بیانیه مد جهانی است که در سراسر جهان پوشیده می شود.

همه - از هر طبقه، سبک و سنی - یک تی شرت می پوشند. در نتیجه، ما بیشتر از سایر پروژه‌هایمان درباره چاپ تی‌شرت سفارشی صحبت می‌کنیم، اما شما می‌توانید طرح‌های خود را تقریباً روی هر پارچه‌ای چاپ کنید.

از دیگر پروژه های محبوب می توان به ایجاد هودی های سفارشی در تورنتو اشاره کرد. هودی دیگر منحصر به لباس تمرین شما نیست. در تورنتو، این یکی از اصلی‌ترین مدهای خیابانی شهر است و ما خوشحالیم که بهترین هودی‌های سفارشی را که تورنتو ارائه می‌کند تولید می‌کنیم.

افسانه شماره 3: شما نمی توانید پیراهن خود را طراحی کنید

یکی دیگر از تصورات اشتباه در مورد صنعت ما این است که شما نمی توانید لباس های خود را طراحی کنید، بنابراین در انتخاب طرح ها از کاتالوگ موجود شرکت چاپ سیلک گیر کرده اید.

وقتی به دنبال لباس های سفارشی هستید، نمی خواهید از آثار هنری بازیافتی که شخص دیگری قبلاً پوشیده است، انتخاب کنید. خوشبختانه، ما با خوشحالی می توانیم این افسانه خاص را از بین ببریم.

اینجا در R&P Prints، ما شما را تشویق می‌کنیم که لباس‌های خود را طراحی کنید تا آزادی بیان خود را به حداکثر برسانید. شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید چه می‌خواهید، بنابراین ما می‌خواهیم تا حد امکان اشتراک‌گذاری ایده‌های شما را آسان کنیم.

اما اگر طراحی شما آنطور که فکر می کردید نشد، نگران نباشید. ما یک طراح گرافیک داخلی داریم که زیر نظر شما کار می کند تا ایده های شما را بهبود بخشد و طرح های شما را تغییر دهد. طراح ما با پرداخت مبلغی اسمی می تواند به آثار هنری شما یک جلا دادن حرفه ای بدهد تا برای چاپگرها آماده شود.

اعتبار: Vectorium از طریق FreePik

افسانه شماره 4: چاپ روی صفحه برای رویدادهای مهم خیلی طول می کشد

بهترین شرکت‌های چاپ روی صفحه مراقبت می‌کنند که چاپ بی‌عیب و نقصی را روی هر لباسی که سفارش شما دارید، تولید کنند، اما توجه ما به جزئیات را به عنوان مانعی برای پروژه‌های فوری اشتباه نگیرید. به عنوان یک شرکت چاپ سیلک باتجربه، تیم ما می‌تواند لباس‌های سفارشی زیبا را در یک جدول زمانی فشرده بدون از دست دادن کیفیت بچرخاند.

چه مسابقات گلف داشته باشید یا یک روز داوطلب در سراسر شرکت، ما می توانیم لباس های سفارشی را به موقع چاپ کنیم.

زمانی که لباس‌های سفارشی برای این رویدادهای به‌موقع ایجاد کردیم، ضرب‌الاجل‌ها مانع ما نشد:

روزهای اردوی کودکان
تجمعات کلاسی
جمع آوری کمک های مالی جامعه
گردش شرکت
کنسرت ها
رویدادهای شرکتی
جشنواره ها
فصل خرده فروشی تعطیلات
مسابقات، ماراتن ها و سایر رویدادهای ورزشی
مستقیماً با ما تماس بگیرید تا ببینید آیا سهام موجود را داریم تا بلافاصله برای سفارشات لحظه آخری شروع کنیم.

افسانه شماره 5: طرح شما از بین می رود

 

ترس از اینکه لباس های سفارشی شما پس از چند بار شستشو خوب به نظر نمی رسند قابل درک است. پس از صرف زمان برای طراحی لباس های خود، نتایج طولانی مدت می خواهید.

خوشبختانه، این ترس تنها در صورتی به واقعیت تبدیل می شود که یک شرکت چاپ سیلک رویه صحیح را دنبال نکند.

هنگامی که به درستی انجام شود، یک شرکت چاپ سیلک باتجربه لباس های سفارشی تولید می کند که با گذشت زمان پوسته یا پوسته پوسته نمی شوند. اینجا در R&P Prints، ما از تجهیزات، جوهرها و تکنیک‌های پیشرفته برای اطمینان از ماندگاری لباس سفارشی شما استفاده می‌کنیم.

اجازه ندهید این افسانه ها شما را از طراحی لباس سفارشی خود باز دارند

آیا این لیست تصورات غلطی را که ممکن است در مورد چاپ صفحه داشتید برطرف کند؟ اگر در گذشته به دلیل هزینه یا زمان از سفارش دادن لباس های سفارشی انبوه خودداری کرده اید، اکنون حقیقت را می دانید. بهترین شرکت‌های چاپ صفحه می‌توانند کارهای مقرون به صرفه و زیبا را در یک جدول زمانی فشرده تولید کنند.

اگر هنوز در مورد اینکه چگونه می‌توانیم طرح‌های تی‌شرت‌های خود را ارتقا دهیم، سؤالی دارید، می‌توانید در اینجا در وب‌سایت ما درباره چاپ آنلاین تی‌شرت اطلاعات بیشتری کسب کنید یا مستقیماً با ما تماس بگیرید تا با یک نماینده آگاه صحبت کنید.

امروز تماس بگیرید تا توپ را بر روی لباس های سفارشی خود به دست آورید!

این مطلب در چاپ روی صفحه در 14 اکتبر 2021 ارسال شده است.
چاپ کانادا
4 مکان برای فروش طرح های تی شرت سفارشی شما
اگر آماده‌اید که تجارت تی‌شرت سفارشی خود را به بهترین شکل ببخشید، وقت آن است که خرید آنلاین خود را راه‌اندازی کنید.

در اینجا در R&P Prints، شرکت برتر چاپ لباس سفارشی کانادا، ما متوجه شدیم که تفاوت زیادی بین دانستن و انجام دادن وجود دارد. در حالی که احتمالاً می دانید که فروش بهترین طرح های تی شرت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا فروش بیشتری را تضمین کنید، ممکن است بهترین راه را برای انجام آن ندانید.

ساختن یک وب سایت ایمن که بتواند پرداخت ها را پردازش کند می تواند مشکل و گران باشد و مسئولیت زیادی را بر عهده کسب و کار شما برای حفظ امنیت داده ها می گذارد. این به تنهایی می‌تواند بسیاری از مردم را از این کار منصرف کند.

خوشبختانه، فروش از طریق وب سایت شما تنها گزینه شما نیست. به پیمایش ادامه دهید تا بیشتر بدانید که چرا باید تی شرت های سفارشی خود را به صورت آنلاین بفروشید و چه سایت هایی می توانند به شما در کسب اولین فروش آنلاین کمک کنند.

چرا باید تی شرت های سفارشی خود را آنلاین بفروشید؟

حضور آنلاین در سال 2021 منطقی به نظر می رسد. مردم بیش از هر زمان دیگری عمده خرید خود را از رایانه یا تلفن خود انجام می دهند، و این فقط به دلیل قفل های اخیر نیست که فرصت های خرید حضوری آنها را محدود کرده است - اگرچه آنها مطمئناً کمک می کنند!

مدت ها قبل از اینکه دنیا درباره COVID-19 بشنود، مردم تجارت الکترونیک را پذیرفتند. در طول ده سال گذشته، نرخ خرید آنلاین با پیشرفت فناوری برای پشتیبانی از تجارب خرید دیجیتالی راحت و ایمن، افزایش چشمگیری داشته است. تنها در ایالات متحده، تجارت الکترونیک بین سال‌های 2010 تا 2019 به میزان 313 درصد رشد کرد و نرخ رشد اسمی خرده‌فروشی را که تنها 43 درصد بود، تحت‌الشعاع قرار داد.

اگر تا به حال چیزی از آمازون سفارش داده اید، می دانید که محتوای سبدهای خرید آنلاین چقدر می تواند متنوع باشد. تقریباً می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین خریداری کنید - از قایق بادبانی و چارچوب تخت گرفته تا مواد غذایی و البته تی شرت نمادین.

تی‌شرت‌ها همیشه شیک خواهند بود، یک لباس مدی که توسط افراد در هر گروه سنی، از نوزادان گرفته تا افرادی که در حال رشد هستند، استفاده می‌کنند. و تحقیقات جدید نشان می دهد که صنعت چاپ تی شرت سفارشی تا سال 2025 به 10 میلیارد دلار خواهد رسید.

بهترین راه برای سوار شدن به آن موج این است که مطمئن شوید تی‌شرت‌های سفارشی‌تان قبل از آن آنلاین در دسترس هستند.

بهترین مکان ها برای بازاریابی و فروش طرح های تی شرت سفارشی شما

چندین پلتفرم آنلاین برای ساده کردن کسب و کار شما با ارائه یک سایت امن با پشتیبانی کامل بخش فناوری اطلاعات و خدمات مشتری به شما وجود دارد. این پلتفرم‌ها بیشترین مسئولیت‌ها و هزینه‌های استارت‌آپ را به عهده می‌گیرند تا مطمئن شوند که راهی امن و آسان برای فروش لباس‌های سفارشی خود دارید.

آشنا بنظر رسیدن؟ اینجا در R&P Prints، نمی‌توانیم شباهت‌های بین کسب‌وکارمان را ببینیم. هنگامی که چاپ تی شرت عمده فروشی ما را برای کمک به تولید سفارشات انبوه انتخاب می کنید، چیزی بیشتر از تی شرت های چاپ شده خود دریافت می کنید.

شما همچنین از عرضه برندهای برتر تیشرت ما (مانند Ash City، Haynes، New Balance)، تجهیزات چاپ و تخصص ما، حمل و نقل رایگان و آسان، و خدمات برتر استفاده می کنید.

اما درباره شرکت چاپ سیلک ما کافی است. در اینجا چهار پلتفرم تجارت الکترونیک وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

1. Etsy رنگ pvc

Etsy که در سال 2005 تأسیس شد، به یکی از برترین سایت‌هایی تبدیل شده است که صنعتگران و صاحبان مشاغل کوچک اجناس خود را می‌فروشند. این یک سایت ساده و شهودی است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه دیجیتال در بازار وسیع آنها ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پروفایل Etsy برای کسب و کار خود ایجاد کنید و یک فروشگاه باز کنید.

در این برهه از زمان، 4.3 میلیون فروشنده در Etsy وجود دارد، بنابراین بزرگترین چالش شما این است که کسب و کار خود را در بین مرورگرها متمایز کنید.

خود Etsy شما را تشویق می‌کند تا از بهترین شیوه‌های SEO استفاده کنید تا مطمئن شوید که ترافیک را به فهرست‌های خود هدایت می‌کنید. این بدان معناست که می‌خواهید روی کلیدواژه‌هایی که می‌خواهید هدف قرار دهید، تحقیق کنید و از آن‌ها در توضیحات فروشگاه، بیوگرافی کسب‌وکار و عکس‌ها و توضیحات محصول استفاده کنید. پیراهن‌های سفارشی

اعتبار: naypon

g از طریق FreePik

2. فیس بوک

فیس بوک به عنوان یک وب سایت رسانه های اجتماعی، برنامه ترجیحی برای Baby Boomers است. با این حال، وقتی نوبت به فروش آنلاین کالا می رسد، بازار فیس بوک آن یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که همه سنین از آن لذت می برند.

Facebook Marketplace نسخه دیجیتالی شده از آگهی طبقه بندی شده قدیمی است که در روزنامه های گذشته خوانده اید. شما می توانید لیستی از بهترین طرح های تی شرت خود را تهیه کنید و تمام جزئیات مهم مانند قیمت، اندازه، پارچه و مکان آن را به اشتراک بگذارید.

مرورگرها می‌توانند مستقیماً با شما تماس بگیرند تا پیشنهادی ارائه دهند و تعیین کنند که چگونه سه راهی خود را دریافت کنند - چه از طریق تحویل، تحویل یا ارسال. بهتر از همه، می‌توانید فهرست‌های خود را به صفحه رسمی کسب‌وکار پیوند دهید.

3. Shopify

به‌عنوان یک شرکت کانادایی، Shopify از ما در R&P Prints چند امتیاز دریافت کرده است. در حالی که ما بر ارائه بهترین چاپ تی شرت در کانادا تمرکز می کنیم، Shopify یک بازیگر اصلی در دنیای تجارت الکترونیک است. بیش از 1.7 میلیون تجارت دارد که از پلتفرم خود برای فروش انواع کالاها و خدمات استفاده می کنند.

Shopify علاوه بر اینکه به شما پلتفرمی برای فروش تی‌شرت‌های سفارشی‌تان مانند سایر پلتفرم‌های این فهرست می‌دهد، با مجموعه کاملی از خدمات، از جمله سیستم‌های نقطه‌فروش، ابزارهای بازاریابی و تعامل با مشتری، پشتیبانی مشتری، تجارت، از شما پشتیبانی می‌کند. منابع، سازندگان طراحی وب و موارد دیگر.

4. اینستاگرام

اینستاگرام چیزی فراتر از منبع FOMO شماست که عکس‌های تعطیلات و مدل‌های تناسب اندام را مرور می‌کنید. این می تواند با ارسال عکس هایی با هشتگ هایی که جمعیت شناسی کلیدی شما را هدف قرار می دهد، راه بسیار خوبی برای نمایش نام تجاری خود در معرض مشتریان جدید باشد.

مانند کلمات کلیدی SEO، هشتگ ها به دسته بندی پست های شما کمک می کنند تا افراد مناسب آنها را ببینند. همچنین می‌توانید تبلیغاتی را اجرا کنید که در برنامه‌های مخاطب هدف شما نمایش داده می‌شوند.

برخلاف گزینه های قبلی، اینستاگرام یک ابزار بازاریابی عالی است، اما یک پلت فرم فروش نیست. با این حال، می توانید صفحه Shopify، فیس بوک یا Etsy خود را با ضرب المثل قدیمی "لینک در بیو" در نمایه خود ادغام کنید.

آیا برای اولین فروش آنلاین خود آماده هستید؟

اگرچه اینستاگرام، شاپیفای، فیس‌بوک و اتسی برخی از محبوب‌ترین راه‌ها برای فروش تی‌شرت‌های سفارشی شما هستند، اما تنها یک قطره در سطل پلتفرم‌های فروش آنلاین هستند. شما گزینه های زیادی دارید، بنابراین مطمئن شوید که بهترین مناسب برای کسب و کار خود را بررسی می کنید.

هنگامی که یک پلتفرم در ذهن دارید، با ما تماس بگیرید. ما چاپ انبوه تی شرت را آسانتر از همیشه کرده ایم، بنابراین موجودی شما برای اولین فروش شما آماده است.

این مطلب در تی شرت های سفارشی در 14 سپتامبر 2021 ارسال شده است.
چاپ تیشرت سفارشی
3 روشی که مدارس می توانند از تی شرت های سفارشی و موارد دیگر بهره مند شوند
دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما ممکن است به صورت عمده لباس مدرسه سفارشی سفارش دهید. امروز، ما به سه مزیت اصلی همکاری با ما، R&P Prints توجه می کنیم.

ما به عنوان یک شرکت ملی چاپ صفحه سفارشی، سفارش لباس سفارشی شما را در طول سال تحصیلی آسان می کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لوگوی خود را ارسال کنید، رنگ ها و پارچه های خود را انتخاب کنید، و ما همه چیز را از آنجا تحویل خواهیم گرفت.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا ممکن است تی شرت و لباس های دیگر را انبوه سفارش دهید، به پیمایش ادامه دهید. با توجه به اینکه فصل بازگشت به مدرسه در راه است، اکنون زمان مناسبی است که بدانید چرا باید لباس های سفارشی را در مدرسه خود ارائه دهید.

1. تیم های ورزشی و کلاس های فیزیک بدن را با یونیفرم بپوشانید

وجه اشتراک همه ورزشها چیست؟ چرا، البته این لباس تیم است. چه تیم بسکتبال، والیبال یا هاکی روی چمن باشد، این تیم ها از بازیکنان خود می خواهند که لباس های یکسان بپوشند.

در اینجا در R&P Prints، ما تیم‌های ورزشی درون مدرسه‌ای و خارج از مدرسه را با لباس‌های فعال مقرون‌به‌صرفه تجهیز کرده‌ایم. در حالی که برخی مدارس تی‌شرت‌های نخی ساده را انتخاب می‌کنند، برخی دیگر تی‌شرت‌های فن‌آور، تی شرت‌های بیسبال و پیراهن‌هایی را برای ورزش خاص خود انتخاب می‌کنند.

ما همچنین به هیئت‌های مدرسه کمک می‌کنیم تا لباس‌های بدنسازی را برای بخش‌های تربیت بدنی خود تهیه کنند. پیراهن‌های سفارشی ارزان ما به مدرسه شما کمک می‌کنند تا بودجه را بدون کاهش کیفیت افزایش دهند. فرآیند غربالگری ابریشم مقرون به صرفه ما هر بار نتایج واضح، پر جنب و جوش و راحت را تضمین می کند.

چند دلیل وجود دارد که چرا لباس تیم برای مدرسه شما ضروری است.

1. هویت

برای یک چیز، لباس به شناسایی بازیکنان شما در زمین کمک می کند و آنها را از رقبای خود جدا نگه می دارد. تماشاگرانی که روی سفیدکننده‌ها نشسته‌اند، می‌توانند دوستان یا فرزندان خود را در یک نگاه ببینند تا بتوانند هنگام فرار کردن، تشویق کنند.

2. جامعه

برای دیگری، یونیفرم ها به ایجاد حس اجتماعی بین بازیکنان شما کمک می کنند. پوشیدن لباس های مشابه نشان می دهد که هر یک از اعضای تیم چگونه برای یک چیز بازی می کنند. از ورزشکاران ستاره گرفته تا نیمکت نشینان، هر بازیکنی برنده، می بازد و با هم سرگرم می شود.

3. عملکرد

در نهایت، لباس‌ها تضمین می‌کنند که هر بازیکنی با فرصت‌های یکسان به زمین یا زمین می‌آید. با سفارش انبوه یونیفرم های ورزشی سفارشی خود، هر کودک را بدون توجه به شرایط اجتماعی، با همان لباس های فعال با کیفیت می پوشانید. سفارش انبوه شما تضمین می‌کند که هر بازیکنی لباسی می‌پوشد که عملکرد ورزشی آنها را بهبود می‌بخشد.

منابع : 

https://www.lawsonsp.com/screen-printing-blog

چاپ سیلک اسکرین

منبع : نیکوچاپ

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • پیمان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">