اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

جهان پیوند دهنده در حال تکامل دائمی است. ابزارهای جدید به طور مداوم به بازار معرفی می شوند و SEO ها آماده کشف بهترین عملکرد هستند.

در سال 2015 ، من مقاله ای برای Moz نوشتم که چگونه تیم ما به یک ابزار جدید اتوماسیون ایمیل تبدیل شده است که سیستم اطلاع رسانی کلی ما را به شدت بهبود می بخشد - ما نرخ پاسخ ایمیل خود را تنها در یک ماه 187 درصد افزایش دادیم. این بدان معناست که تعداد بک لینک های قابل دستیابی ما نیز به شدت افزایش یافته است.

 می خواستم ببینم از آخرین باری که این پست را نوشتم چه چیزی تغییر کرده است. زیرا در سال 2019 ، شما به چیزی بسیار بیشتر از ابزارهای جدید نیاز دارید تا در ساختن پیوند پیشرفت کنید.

اما اول...
با نگاهی به گذشته ، این بسیار مبتکرانه بود: برنامه ایجاد لینک ما تقریباً هر مرحله از فرایند دسترسی را به صورت خودکار انجام داده بود. ما به صدها نفر در هفته ایمیل می فرستادیم ، مهمانان در وب سایت های متعدد پست می کردند و 20 تا 30 پیوند در هفته جمع آوری می کردند. اگر کسی به مدت کافی در بازی حضور داشته باشد ، می دانید که تعداد پیوندها دیوانه کننده است.

با موفقیت آن در اولین شرکت من ، این مفهوم را در نظر گرفتم و آن را در چندین پروژه ایجاد لینک مستقل که روی آنها کار می کردم به کار گرفتم. ثابت شد که برای آن سایتها نیز کار می کند. بعداً ، سیستم مشابهی را برای دومین استارتاپی که در آن کار می کردم ، ایجاد کردم. و باز هم ، ثابت شد که به همان اندازه موفق است. هر پروژه ایجاد پیوندی را که بر عهده گرفتم ، فکرم این بود: چگونه می توانم این اندازه را افزایش دهم تا تعداد پیوندهای من 10 برابر شود؟ چگونه می توانم 5 برابر تعداد افراد ایمیل کنم؟ چگونه می توانم این کار را تا آنجا که می توانم به طور خودکار انجام دهم تا بتوانم یک دستگاه ایجاد کننده پیوند ایجاد کنم که کاملاً خاموش است؟

خوب ... حداقل برای مدتی.

در حالی که من بهترین نیت را داشتم ، این تفکر در نهایت من را به دردسر انداخت و منجر به اجتناب ناپذیر شد: من به دلیل مشارکت در طرح های پیوند با یک اقدام دستی ضربه خوردم.

به یاد دارم که Search Console را باز کردم و آن پیام را خواندم. در آن لحظه احساس کردم بچه ای است که دستش را در شیشه شیرینی گرفته است. شکمم گره خورده بود. قبلاً شنیده بودم افرادی دست به اقدامات دستی می زنند اما فکر نمی کردم اتفاقی برای من بیفتد.

با نگاهی اجمالی ، این احتمالاً یکی از مهمترین لحظات حرفه SEO/رشد من بود. این مرا آزار داد و من را وادار کرد که در زمینه تبلیغات با دیدی متفاوت فکر کنم و مهمترین درس را به من آموخت: ایجاد پیوندها استفاده از اتوماسیون برای ایجاد فرایندهایی با این مقیاس نیست. این در مورد ایجاد روابط - و ارزش - است که مقیاس می شود.

تبلیغات در سال 2015 چگونه بود
من تعجب نمی کنم که از کاری که این مدت طولانی انجام می دادم فرار کردم. از 2015 تا 2017 ، به نظر می رسید که همه و مادرشان مهمان پست بودند. در آن مدت ، چیزی که من متوجه آن شدم:

1. بازی اعداد بود
بیشتر SEO هایی که از سال 2015 تا 2017 با آنها صحبت کردم از یک استراتژی مشابه استفاده می کردند. همه چیز در مورد یافتن ابزارهایی بود که می تواند به برنامه ارسال پست مهمان شما کمک کند و تا آنجا که ممکن است با افراد تماس برقرار کند. اکثر شرکتها سهمیه پیوندهای دلخواه برای تیمهای ترویجی خود داشتند که هر ماه به آنها اضافه می شد ، از جمله من.

2. محتوای تا حدی مناسب و الگوبرداری شده را تبلیغ می کرد
در برنامه ترویج خود ، ما سه تا چهار موضوع را بارها و بارها مطرح می کردیم و در حالی که مطالبی که می نوشتیم همیشه اصلی بود ، هیچ چیز بدیعی در مورد مقالاتی که در آنجا منتشر می کردیم وجود نداشت. آنها ناز و جذاب بودند - اما هیچ کدام از آنها در لبه برش قرار نداشت و نظر محکمی نداشت. این چیزی است که دوست ما جان کالینز از Intercom محتوای Happy Meal می نامد:

"از راه دور خوب به نظر می رسد ، اما مدت زیادی بعد از مصرف آن احساس گرسنگی نمی کنید."
3. اتوماسیون و فرایندها را بت کرد
در آن زمان ، بیشتر برنامه های ترویجی در مورد استفاده از ابزارهایی برای خودکارسازی فرایندها و مقیاس بندی هر مرحله از راه بود. ما از چندین ابزار برای خراب کردن وب سایت ها استفاده می کردیم و دستیارهای مجازی را از Upwork استخدام کردیم تا آدرس های ایمیل تقریباً همه افراد مرتبط با یک شرکت را پیدا کنیم ، چه آنها واقعاً فرد ایده آل برای تماس باشند یا خیر.

این روند در سال 2015 کار کرده بود. اما در سال 2019 ، هیچ راهی وجود نداشت.

تبلیغات در سال 2019 چگونه است
از زمان پیوستن به تیم OG Marketing در پاییز گذشته ، من نحوه برخورد خود را در زمینه ارتباطات و ایجاد ارتباط بسیار تغییر داده ام. استراتژی ما در حال حاضر بر سه مفهوم اصلی متمرکز شده است.

1. کمک به ویراستاران برای ذکر منابع خوب
روابط ایجاد پیوندی که من امسال ایجاد کرده ام تقریباً به طور کامل بر ویرایشگران و مدیران محتوی سایتهای قابل توجه متمرکز است که فقط می خواهند به محتوای با کیفیت و مرتبط پیوند دهند.

و خوشبختانه برای ما ، ما با برخی از بهترین تولیدکنندگان محتوا در آیه B2B SaaS کار می کنیم. ما مجبور نیستیم بیرون برویم و برای پیوندهایی به محتوای متوسط ​​(در بهترین حالت) التماس کنیم: ما در حال ایجاد اقتدار برای صفحاتی هستیم که واقعاً شایسته آن هستند. مهمتر از همه ، ما در واقع با ارائه منابع عالی اطلاعات برای سایر محتوای با کیفیت ، نیاز را برآورده می کنیم.

2. درک بک لینک تنها یک قطعه از پازل است
ایجاد لینک تنها یک اهرم است و نباید کل استراتژی SEO شما باشد. بسته به سایتی که در آن کار می کنید ، ایجاد پیوندها ممکن است از زمان شما استفاده خوبی کند - یا اصلا استفاده نکند.

در استراتژی خود ، این واقعیت را در نظر می گیریم که گاهی پیوندها وجود ندارند

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • پیمان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">