اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

ما می دانیم که روش های متعددی برای ایجاد سرنخ های فروش B2B وجود دارد ، اما بگذارید اعتراف کنیم که همان روش های قدیمی تا سرحد مرگ انجام شده است.

زمان آن فرا رسیده است که روشی غیر متعارف برای تولید سرب ، به ویژه برای شرکت های B2B اتخاذ کنید ، زیرا B2B یک بازی متفاوت با B2C است - و استراتژی های شما باید مخاطبان شما را منعکس کند.

به عنوان یک تجدید ، در اینجا تفاوت اهداف سازمان در بخش B2C و بخش B2B ذکر شده است:


منبع: Venngage

قبل از شروع به تفصیل این روش های B2B ، مهم است که به خاطر داشته باشید که تولید سرب یک معامله یک طرفه نیست.

شما باید برای آزمایش استراتژی ها و محتوای خود A/B باز باشید. به طور منظم عملکرد محتوا ، معیارها ، تبدیل ها را دنبال کنید و آماده بهبود باشید.

بنابراین ، این روشهای غیرمتعارف برای ایجاد سرنخ فروش B2B چیست؟ بخوانید تا متوجه شوید.

1. محتوای مناسب برای سرنخ های فروش B2B
محتوای B2B بر روی نام تجاری و نمایندگی متمرکز است و شما می خواهید موادی ایجاد کنید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

در صورت عدم تبدیل مشتری به محتوای خود ، توجه زیادی به آنها نخواهد شد - اینها فروش مناسب B2B برای شرکت شما نیستند.

چگونه می توانید بازاریابی محتوایی خود را بر اساس مخاطب B2B مناسب تنظیم کنید؟

پرسونای خریدار
اکثر مشاغل با ایجاد شخصیت های مخاطب به آنها کمک می کنند تا به بازار هدف خود برسند. در عرصه B2B ، به دنبال شرکتی نباشید-به دنبال تصمیم گیرندگان درون آن شرکت باشید.

هر شرکت هدف دارای چند فرد کلیدی خواهد بود که تصمیم می گیرند کدام محصولات و خدمات به نفع تجارت باشد. اینها تصمیم گیرندگان هستند که محتوای شما باید متناسب با آنها باشد و برای آنها می توانید شخصیت خریدار ایجاد کنید ، مانند این مثال:


منبع: Venngage

تعیین کنید که چه افرادی در یک کسب و کار بیشتر به محصول یا خدمات شما احتیاج دارند و بر اساس موارد زیر شخصیت خریدار خود را بسازید:

سن
محل
عنوان شغلی
سطح در شرکت
کانال های محتوای ترجیحی
اهداف مورد نظر
نقاط درد
برای تسهیل فرایند تولید محتوا ، یک نمودار جریان با این جزئیات ایجاد کنید. این همچنین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام کانالها بیشترین جذب را برای شما خواهند داشت.

قصد جستجو
هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید ، گام بعدی شما در تنظیم محتوا برای به دست آوردن سرنخ فروش B2B ، تعیین قصد جستجوی آنها است ، که می تواند شکل های مختلفی داشته باشد:

جستجوی اطلاعات
جستجو برای خرید
جستجو برای یادگیری
به عنوان یک شرکت عمدتا B2B ، قبل از ایجاد یک محتوا ، تحقیقات گسترده ای انجام می دهیم. ما کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را بررسی می کنیم ، اما Google را نیز بررسی می کنیم ، بخش "مردم همچنین س Askال می کنند" ، AnswerThePublic ، و نظرسنجی هایی را در بین بازاریابان دیگر انجام می دهیم.

کلمات کلیدی و اصطلاحات مربوط به مخاطبان خود را انتخاب کنید - نه فقط بر اساس حجم جستجو. جستجوهای رایج در صنعت شما مصرف کنندگان B2C بیشتری را به خود جلب می کند ، در حالی که کلمات کلیدی متمرکز که ارزش بالاتری دارند ، اما حجم جستجوی کمتری دارند ، معمولاً در حوزه B2B قرار می گیرند.

2. نحوه استفاده از بازاریابی ایمیلی B2B
بازاریابی ایمیلی B2B نسبت کلیک به باز شدن بالاتری نسبت به B2C دارد و برای 59 درصد از بازاریابان B2B کانال مطلوبی است.

این یک کانال است که به طور مداوم می تواند منجر به فروش B2B شود - اگر درست انجام شود. شما باید چند نکته را در نظر داشته باشید تا بازاریابی ایمیلی به یک کانال موفق تولید کننده سرنخ تبدیل شود.

بازاریابی ایمیلی خودکار
تیم های بازاریابی مزایای خودکارسازی فرایندها را می دانند: گردش کار روانتر ، زمان پردازش سریعتر و زمان به جای کارهای تکراری به خلاقیت منتقل می شود.

اما خودکار بازاریابی ایمیلی شما همچنین به ایجاد سرنخ فروش B2B کمک می کند.

می توانید از اتوماسیون بازاریابی برای تقسیم بندی ایمیل ها ، ارسال کمپین های هدفمند ، پاسخ به چرخ دستی های رها شده و تبدیل مشتریان استفاده کنید ، همانطور که در این نمودار توضیح داده شده است:


منبع: Venngage

این سناریو را تصور کنید: مشتری به آخرین مرحله خرید می رسد ، اما بلافاصله قبل از خرید سایت شما را ترک می کند. این که آیا مشتری منحرف شده است ، ارتباط خود را از دست داده یا نظر خود را تغییر داده است ، این به عهده شرکت شما است که او را تشویق کند تا این فرایند را به پایان برساند.

اگر رها کردن سبد خرید به صورت دستی انجام می شود ، این مشتری ممکن است با مشکل روبرو شود یا پس از تصمیم گیری در مورد مارک دیگر به خوبی پاسخ دهد.

اتوماسیون ایمیل را می توان طوری برنامه ریزی کرد که بلافاصله پس از رها کردن سبد خرید به آنها پاسخ دهد - و مشتری را به دست آورده اید که در غیر این صورت از دست می رفت.

تحویل ایمیل
خودکارسازی ایمیل ها یک چیز است ، اما آیا مشتریان شما ایمیل های شما را دریافت می کنند؟ شما می توانید بهترین محتوا را در صنعت خود ایجاد کنید ، اما اگر خبرنامه های شما در پوشه هرزنامه قرار گیرند ، مقدار کمی خواهد داشت.

مارک ها می توانند با پیروی از این شیوه ها ، قابلیت ارسال ایمیل خود را بهبود بخشیده و سرنخ B2B بیشتری را جذب کنند:

ایمیل هایی که به جای نام یک شخص با نام شرکت ارسال می شوند ، بیشتر در پوشه هرزنامه قرار می گیرند یا اصلا باز نمی شوند. از آدرس فردی برای ارسال ایمیل استفاده کنید و گزینه پاسخ به آن آدرس را وارد کنید.
فرکانس کمپین های ایمیل خود را زیاد تغییر ندهید. دوره های خاصی وجود دارد که شما ایمیل های بیشتری ارسال می کنید ، اما تا آنجا که ممکن است سازگار باشید تا مشترکان شما بدانند چه زمانی باید منتظر ایمیل های شما باشند.
به طور مرتب لیست های خود را بررسی و تمیز کنید تا به آدرس هایی که دیگر وجود ندارند ایمیل ارسال نکنید و باعث افزایش میزان ایمیل شما شود

نرخ گزاف گویی ur
محتوای ایمیل
هنگام ایجاد محتوای ایمیل خود ، این موارد را در نظر داشته باشید زیرا در پایان روز ، محتوای ایمیل شما بیشترین موفقیت را در به دست آوردن فروش B2B برای شما دارد:

محتوای شما باید با نام تجاری شما سازگار باشد. در مورد محصولات ، خدمات ، رویدادها ، اخبار صنعت و آخرین پست های وبلاگ خود ایمیل ارسال کنید.
برای خبرنامه های بازاریابی خود یک طراحی ثابت ایجاد کنید ، از جمله عناصر نام تجاری مانند لوگو ، رنگ مارک و فونت.
سراغ روش فروش سخت نروید! اگر هر ایمیلی محصولات شما را به لیست شما می فروشد ، افراد اشتراک خود را لغو می کنند.
با اشتراک گذاری اخبار ، به روز رسانی ها و داستانهایی که زندگی مشتریان شما را غنی می کند ، کلیک کنید و ایمیل های خود را باز کنید.
3. رویدادهای ترکیبی
همایش ها همیشه محل مناسبی برای فروش بالقوه B2B بوده اند ، زیرا فضاهای مشترکی برای افرادی با علایق مشابه است. اما سال 2020 همه چیز را تغییر داد.

اگرچه واکسن COVID-19 برای توزیع آماده است ، اما بازگشت به حالت عادی مدتی طول می کشد. ما شاهد افزایش رویدادهای مجازی در سال 2020 بوده ایم ، اما آینده شبکه در رویدادهای ترکیبی ، مانند اعلامیه های سالانه اپل ، نهفته است.

با ترکیب عناصر فیزیکی و مجازی و شرکت کنندگان ، رویدادهای ترکیبی امکان دسترسی به تعداد بیشتری از متخصصان و مشتریان صنعت را فراهم می کند.

سه راه برای به دست آوردن امتیاز فروش B2B از رویدادهای ترکیبی وجود دارد:

در رویداد شرکت کنید: بازاریابان B2B باید به دنبال شرکت در رویدادهای ترکیبی بیشتر در صنعت خود باشند تا با مشتریان بالقوه ملاقات کنند.
مشارکت در رویدادها: برای شرکت در سخنرانی در کنفرانس ها جستجو کنید تا کسب و کار خود را به عنوان یک رهبر فکری در این زمینه معرفی کنید و منجر به تولید ارگانهای بیشتر شود.
برگزاری رویدادها: کسب و کار شما می تواند رویدادهای ترکیبی را برای ارتباط با متخصصان حوزه شما و ایجاد مشارکت با مشتریان احتمالی برگزار کند.
رویدادها می توانند کار بسیار سختی باشند ، اما پتانسیل به دست آوردن سرنخ ها ، جذب مشتری و افزایش ROI باعث می شود که این روند ارزش داشته باشد.

  • ۰۰/۰۷/۱۷
  • پیمان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">