اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

اخبار دیجیتال مارکتینگ

در این بلاگ میخواهم آموزش ها و اخبارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بزارم

من سعی میکنم اندوخته های خودم را به همراه مقالاتی که میخوانم در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین و کسب درآمد از اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهم

  • ۰
  • ۰

آیا از تجربه مشتری خود بعد از اینکه مشتری اصلی شد ، آگاه هستید؟ افتادن در همان پیچ و خم قدیمی خبرنامه ها ، فاکتورها و ایمیل های فروش آسان است ، اما برای تجربه مشتری واقعاً استثنایی که باعث حفظ ماندگاری و عشق آنها به نام تجاری شما می شود ، باید فراتر از آن بروید. در این قسمت پرطرفدار از تخته سفید جمعه ، دانا دی تامازو که همیشه بصیرت دارد ، سه کار بزرگ را که می توانید امروز انجام دهید به اشتراک می گذارد که تجربه مشتری شما را بسیار بهتر می کند و به دست آوردن آن امتیازات را با ارزش می کند.

روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید باز شود!

رونویسی ویدئو
سلام طرفداران موز نام من دانا دی توماسو است. من رئیس و شریک Kick Point هستم و امروز قصد دارم در مورد ایجاد تجربه بهتر از مشتریان با شما صحبت کنم. من می دانم که در بازاریابی بسیاری از مشاغل ما حول دریافت سرنخ و هدایت بیشتر است و چرا ما نمی توانیم همه امتیازات را داشته باشیم.

تجربه مشتری معمولی:
اما در حقیقت ، نیمی دیگر از کار ما باید اطمینان حاصل کند که وقتی مشتریان مشتری می شوند ، از آنها مراقبت می شود. این امر به ویژه در صورتی اهمیت دارد که مثلاً بخش مراقبت از مشتری ندارید. اگر شما یک بخش مراقبت از مشتری دارید ، واقعاً باید با آنچه آنها انجام می دهند در ارتباط باشید ، زیرا معمولاً وقتی با مشتری کار می کنید ، آنچه اتفاق می افتد این است که پس از فروش ، آنها معمولاً نظرسنجی می کنند.

- نظرسنجی ها
"ما چگونه کار کردیم؟ لطفاً ما را در مقیاس 1 تا 10 رتبه بندی کنید" ، که مقیاسی عظیم و به نوعی بی فایده است. شما 4 ساله هستید ، یا 8 ساله هستید ، یا 6 ساله هستید. همان چیزی که در واقع آن را متمایز می کند ، و مردم چگونه آن را انتخاب می کنند؟

- فاکتورها
سپس فاکتورها ، مانند آنچه که به وضوح مهم است ، زیرا باید افراد را قبض کنید ، به ویژه اگر یک محصول بزرگ و گران قیمت دارید یا از مشاغل SaaS هستید. اما آن فاکتورها گاهی اوقات غیر شخصی ، عجیب و غریب هستند و شاید عالی هم نباشند.

- خبرنامه ها
شاید شما یک خبرنامه دارید. این عالی است. اما آیا خبرنامه بر فروش متمرکز است؟ به عنوان مثال ، اگر کسی پیوندی در خبرنامه را کلیک کند تا به وب سایت شما برسد ، شاید شما یک پست وبلاگ نوشته اید و سپس یک پنجره بزرگ بزرگ برای ثبت نام در سایت ما مشاهده می کند. تولید - محصول. خوب ، شما در حال حاضر مشتری هستید ، بنابراین دیگر نباید آن پنجره را ببینید.

آنچه ما در سایت های دیگر مشاهده کردیم ، مانند Help Scout واقعاً کار فوق العاده ای را انجام می دهد ، این است که آنها یک پارامتر خبرنامه در انتهای URL هایی که در خبرنامه خود قرار می دهند ، دارند و سپس پنجره های بازشو سرکوب می شوند ، زیرا شما در خبرنامه وجود دارد ، بنابراین نباید پنجره ای را ببینید که شما را تشویق به ثبت نام یا عضویت در خبرنامه می کند ، که به نوعی تجربه تلخی است.

- ایمیل های فروش
سپس آخرین مورد ایمیل های فروش است. این مورد مورد علاقه شخصی من است و اگر از اتوماسیون بازاریابی مبتنی بر حساب به جای اتوماسیون بازاریابی مبتنی بر شخصی استفاده کنید ، می توانید از این امر جلوگیری کنید.

ما شرایطی داشتیم که من مشتری شرکت میزبانی بودم. به نام من بود که ما برای همه مشتریان خود ثبت نام کردیم و سپس یکی از توسعه دهندگان ما یک حساب کاربری جدید ایجاد کرد زیرا به چیزی نیاز داشت. سپس بلافاصله ایمیل های فروش شروع شد ، بدون اینکه متوجه باشیم در یک حوزه هستیم. ما در حال حاضر مشتری هستیم آنها احتمالاً نباید فروش سختی را در مورد او انجام می دادند. بارها و بارها این اتفاق افتاده است.

بنابراین فقط مطمئن شوید که مشتریان خود یا افرادی را که در یک شرکت با مشتریان شما کار می کنند ایمیل فروش نمی فرستید. این واقعاً تجربه مشتری خام است. به نظر می رسد که نمی دانید چه خبر است. واقعاً می تواند اعتماد را از بین ببرد.

نکاتی برای بهبود تجربه مشتری
بنابراین در عوض ، در اینجا چند کار اضافی وجود دارد که می توانید انجام دهید. منظور من این است که برخی از این موارد را اگر خوب کار نمی کنند اصلاح کنید. اما در اینجا چند کار دیگر وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که مشتریان شما می دانند شما آنها را دوست دارید و دوست دارید آنها برای همیشه به شما پول پرداخت کنند.

1. آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
بنابراین اولین چیز این است که آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. بنابراین آنچه من واقعاً دوست دارم انجام دهم استفاده از ابزاری مانند FullContact است. می توانید آدرس های ایمیل همه را بگیرید ، آنها را از طریق FullContact اجرا کنید ، و به شما باز می گردد و می گوید: "اینها حساب های اجتماعی این شخص است." سپس به توییتر می روید و برای مثال همه این افراد را دنبال می کنید. یا اگر نمی خواهید آنها را دنبال کنید ، می توانید یک لیست تهیه کنید ، یک لیست مخفی با تمام حساب های اجتماعی آنها در آنجا.

سپس می توانید آنچه را که آنها به اشتراک می گذارند مشاهده کنید. ابزاری مانند Nuzzel ، NUZZ برای آمریکایی ها ، zed zed برای کانادایی ها ، NUZZEL یک ابزار عالی است که در آن می توانید بگویید: "همه چیزهایی را که مردم در ارتباطات اجتماعی دنبال می کنم یا مواردی را که این لیست خاص از افراد اجتماعی در آنها صحبت می کند به من بگو. به اشتراک بگذارید و در چه چیزی مشغول هستند. " سپس می توانید ببینید مشتریان شما واقعاً به چه چیزی علاقه مند هستند ، که می تواند به شما این حس را بدهد که درباره چه چیزهایی باید صحبت کنیم.

شرکتی که این کار را به خوبی انجام می دهد InVision است ، برنامه ای که به شما امکان می دهد نمونه های اولیه را با مشتریان ، به ویژه نمونه های اولیه طراحی ، به اشتراک بگذارید. بنابراین آنها یک وبلاگ دارند و مقدار زیادی از آن مطالب وبلاگ

  • ۰۰/۰۸/۲۲
  • پیمان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">